بررسی موبایل

معرفی مشخصات گوشی موبایل DOOGEE S70 Lite

معرفی کامل مشخصات گوشی موبایل DOOGEE S70 Lite

طراحی و صفحه نمایش گوشی موبایل DOOGEE S70 Lite

گوشی موبایل DOOGEE S70 Lite در ماه آگوست 2018 توسط شرکت دوجی ارائه شد گوشی دوجی اس 70 لایت یک محصول میان رده نسبتا خوب تلقی می‌شود . ابعاد این نمایشگر 171.8 × 80.8 × 13.6 میلی‌متر و وزن آن 278.3 گرم می‌باشد. پنل پشتی این گوشی دارای ظاهری چرم‌گونه است اما در اصل این پنل با لایه‌هایی از رابر پوشانده شده است این گوشی خیلی سفت و سخت ساخته شده و بیشتر برای کار در شرایط سخت مناسب است. بدنه این تلفن همراه ترکیبی از آلومینیوم و پلی‌کربنات است. این ترکیب، ساختار محکمی را فراهم کرده تا خیال کاربر از افتادن گوشی راحت باشد. شیار کارت حافظه و سیم‌کارت هم در لبه سمت چپ گوشی قرار گرفته است و با پوششی لاستیکی محافظت می‌شود. در این گوشی پورت مدرن USB Type-C هم در لبه پایینی جا دارد و خبری از درگاه 3.5 میلی‌متری صدا نیست؛ در عوض دوجی مبدل USB-C به AUX را در جعبه گوشی قرار داده است. وجود پورت USB-C را می‌توان نشانه مدرن و بالارده بودن DOOGEE S70 Lite دانست. در پشت گوشی دو دوربین پشت و فلش LED و سنسور تشخیص اثر انگشت را مشاهده می‌کنید. از آنجایی که دوربین‌ها، فلش و سنسور تشخیص اثر انگشت در کنار هم قرار گرفته‌اند، کمی پشت گوشی برآمده شده است.گوشی موبایل DOOGEE S70 Lite از یک نمایشگر 5.99 اینچی از نوع IPS بهره می‌برد. رزولوشن در آن FHD+ 1080*2160 پیکسل با تراکم پیکسل 403 پیکسل بر هر اینچ و نسبت صفحه 18:9 می‌باشد. صفحه نمایش با یک لایه گوریلا گلس هم محافظت می‌شود تا در برابر ضربه و خط و خش مقاوم باشد دارای قابلیت توانایی لمس چند نقطه همزمان را هم دارا می‌باشد.

عملکرد، سخت افزار، حافظه و نرم افزار دوجی S70 Lite

گوشی DOOGEE S70 Lite دارای یک تراشه Helio P23 است که این تراشه هشت پردازنده Cortex A53 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز در آن تعبیه شده است. پردازنده گرافیکی در آن از نوع Mai-G71 MP2 است. گوشی دوجی S70 لایت دارای رم اجرایی 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت است که توسط کارت MicroSD تا 128 گیگابایت قابل افزایش می باشد و به راحتی از پس اجرای کارهای روزمره و اجرای بازی‌‌ها و اپلیکیشن‌ها بر می‌آید، گوشی دوجی S70 لایت دارای سیستم عامل اندروید Oreo 8.1 می‌باشد.
از دیگر قابلیت‌های مهم و کاربردی این گوشی هوشمند مقاومت در برابر نفوذ گرد و خاک و آب می‌باشد که در هر محیط و شرایطی به ویژه محیط‌های کاری دشوار به شدت مناسب می‌باشد. بدنه مقاوم این گوشی همراه باعث شده است که S70 Lite شایسته استاندارد IP68 باشد. علاوه‌ براین، این محصول دوجی موفق به کسب استاندارد IP69K شده است؛ این استاندارد نشان می‌دهد دوجی S70 Lite در برابر فشار و دما مقاومت بسیار خوبی از خود نشان ‌دهد. همچنین دارای استاندارد MIL-STD-810 که استاندراد نظامی ارتش ایالات متحده است و نشان می‌دهد که این گوشی مانند ابزار نظامی مستحکم است.
گوشی دو سیم کارت دوجی S70 Lite دارای شبکه‌های ارتباطی 2G , 3G , 4G می‌باشد که دارای فناوری ارتباطی GPRS , EDGE , Wi-Fi , بلوتوث , NFC و همچنین دارای فناوری مکان‌یابی A-GPS , GLONASS می‌باشد. و دارای حسگر‌های قطب‌نما (Compass) , مجاورت (Proximity) , ژیروسکوپ (Gyro) , اثرانگشت روی قاب پشتی (FingerPrint|Rear-Mounted) است.

دوربین گوشی DOOGEE S70 Lite

گوشی موبایل DOOGEE S70 Lite دارای دوربین دوگانه است که شامل یک سنسور 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 می‌باشد که می تواند تصاویر خوبی را برای شما ثبت کند. از قابلیت‌های این دوربین می‌توان به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع PDAF و قابلیت عکاسی با افکت های خاص اشاره کرد. همچنین فیلمبرداری با کیفیت 1080p انجام می‌شود. دوربین سلفی نیز دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 88 درجه است که به علت زوایه دید خوبی که دارد عملکرد نسبتا مطلوبی دارد. 

باتری دوجی S70 Lite

گوشی موبایل DOOGEE S70 Lite دارای ظرفیت 5500 میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند نیازهای روزانه شما را تا یک روز و حتی بیشتر برآورده کند. دوجی s70 Lite می‌تواند تا 756 ساعت در حالت آماده به کار دستگاه را روشن نگه دارد و حتی برای 80 ساعت مکالمه نیز کافی می‌باشد

مشخصات فنی گوشی موبایل DOOGEE S70 Lite

مشخصات کلی

پردازنده

حافظه

صفحه نمایش

ارتباطات

دوربین

صدا

امکانات نرم‌افزاری

سایر مشخصات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...