بررسی موبایل, علم و تکنولوژی

معرفی کامل مشخصات فنی گوشی موبایل DOOGEE S40

معرفی کامل مشخصات گوشی موبایل DOOGEE S40

طراحی و صفحه نمایش

گوشی موبایل DOOGEE S40 ساخت کمپانی دوجی است که توانست با عرضه آن به بازار خود را دوباره در عرصه گوشی‌های هوشمند به رخ بکشد. دوجی در سال ۲۰۱۹ برای کاربرانی که طرفدار اسمارت فون‌های هوشمند زیبا، کارآمد و در عین حال مقاوم بودند، گوشی دوجی S40 را رونمایی و به بازار عرضه کرد. این گوشی علاوه بر برخورداری از ظاهری زیبا و چشم نواز، ویژگی‌ها و امکانات فراوانی دارد که آن را به دستگاهی کاربردی و مطمئن تبدیل کرده است. گوشی دوجی S40 دارای ابعاد 158.20*79.40*14.10 میلیمتری (ارتفاع ، عرض ، ضخامت) است و وزن آن 238 گرم می باشد و ترکیبی از رنگ مشکی و نارنجی است. این گوشی از دو درگاه سیم کارت پشتیبانی می‌کند که در سمت چپ آن جایگاهش قرار گرفته است علاوه بر این دکمه SOS این مدل در این قسمت قرار دارد.گوشی S40 دوجی برای پوشاندن درگاه‌های خود از پوششی و مطمئن بهره می‌برد تا از نفوذ گرد و غبار جلوگیری کند. همین پوشانده شدن درگاه باعث بالا رفتن عمر گوشی دوجی شده که با تهیه آن سال‌ها برای شما عمر خواهد کرد و نیازی به گوشی دیگری نخواهید داشت.
گوشی دوجی S40 مجهز به یک صفحه نمایش چند لمسی در اندازه 5.5 اینچی نوع IPS با تراکم پیکسل 195 و وضوح +960×480 pixels FHD می‌باشد که نسبت صفحه آن 18:9 است. این مدل گوشی همچنین جهت محافظت از صفحه نمایش خود مجهز به محافظ cornig gorila glass 4 می‌باشد. شاید یکی از نقاط منفی در این محصول کم بودن زاویه دید در نمایشگر آن باشد. اما با این حال این نمایشگر نیازتان را برطرف می‌کند. نمایشگر این محصول از نظر روشنایی میزان مطلوب و قابل قبولی دارد. استفاده از گوریلا گلس 4 از شکسته شدن LCD در اثر ضربه که البته بستگی به ارتفاع و سطح آن دارد، جلوگیری می‌کند. می‌توان این محافظ برای LCD را مکملی بر بدنه قوی و مستحکم این گوشی دانست.

سخت افزار و نرم افزار

روی این تلفن همراه هوشمند از تراشه مدیاتک MT6739 استفاده شده است. تراشه‌ای که برای گوشی‌های ارزان قیمت ساخته شده است. این تراشه ۶۴ بیتی یک پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8100 با فرکانس ۵۷۰ مگاهرتز را در خود قرار داده است. این تراشه از صفحه‌های نمایش بزرگ و شبکه 4G هم پشتیبانی می‌کند.
یکی از ویژگی‌های مثبت این مدل نرم‌افزار به روز آن است. این مدل اندروید نسخه Pai 9.0 دارد. این نسخه به شما امکان پشتیبانی از زبان فارسی را می‌دهد و اپلیکشن‌ها به روز برای این نسخه عرضه شده است. این گوشی سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. سه گیگابایت رم باعث شده که عملکرد این تلفن همراه هوشمند در زمان اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف خوب باشد و حتی روی سرعت دستگاه هم تاثیر خوبی گذاشته است. میزان فضایی که برای حافظه داخلی گوشی هم در نظر گرفته شده برای ذخیره کردن فایل‌های مختلف و نصب بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها مناسب است. با این حال این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. پس می‌توانید میزان حافظه دخلی را با کارت حافظه ارتقا دهید.
گوشی موبایل دوجی مدل S40 از شبکه‌های 4G,3G,2G پشتیبانی می‌کند. گوشی DOOGEE S40 از فناوری بلوتوث ، شبکه بی سیم وای فای و فناوری مکان یابی پشتیبانی می‌کند .سنسورهای این گوشی هوشمند شامل سنسور G ، حسگر مجاورت ، سنسور نور محیط ، قطب نما ، ژئومغناطیس ، ژیروسکوپ ، GLONASS و Coulometer می‌باشد . این گوشی هوشمند از دو سیم کارت دوگانه آماده به کار (2 نانو سیم کارت یا 1 نانو سیم کارت + 1 کارت TF) پشتیبانی می‌کند . همچنین دارای جک 3.5 میلیمتری صدا و رادیو FM می‌باشد .گوشی هوشمند دوجی S40 از حسگر اثر انگشت عقب ، باز کردن 0.1 ثانیه ، شناسایی 360 درجه ، سنسور تشخیص چهره ، عملکرد NFC و OTA و SOS پشتیبانی می‌کند
این گوشی ضد آب دارای گواهینامه IP68 است که می‌تواند تا عمق 1.5 متری تا حدود 30 دقیقه آسیب نبیند و همچنین با توجه به این استاندارد مناسب امور صنعتی نیز هست. گواهینامه دیگری که که S40 موفق به دریافت آن شده است IP69K است که نشان دهنده این است که در فشار آب تا 100 بار مقاوم است و می‌تواند در آب با دمای تا 80 درجه نیز آسیب نبیند. این گوشی را با توجه به گواهینامه Mil-STD که دریافت کرده است می‌توان در رده گوشی های نظامی دانست.این گواهینامه تایید می کنید که گوشی Doogee S40 درصورت سقوط از ارتفاع 120 سانتی متری آسیب نخواهد دید. در تست‌هایی که انجام شده است این گوشی توانسته است طی 24 ساعت در دمای منفی 30 درجه دوام بیاورد و آسیب نبیند و حدود 4 ساعت نیز در دمای مثبت 60 درجه دوام می آورد.

دوربین گوشی موبایل DOOGEE S40

گوشی DOOGEE S40 از دوربین دوگانه در پنل پشتی خود بهره مند است. دوربین اصلی آن 8 مگاپیکسلی و دوربین دوم که مکمل دوربین اصلی است 5 مگاپیکسل می‌باشد با گشودگی دریچه دیافراگم F / 2.2 می‌باشد و دارای ویژگی فوکوس خودکار و فلش LED می‌باشد . با وجود این قابلیت در گوشی عکاسی راحت‌تری خواهید داشت. برای دوربین جلو سنسور 5 مگاپیکسل با گشودگی دریچه دیافراگم F / 2.2 در نظر گرفته شده است و دارای زاویه دید 80 درجه می‌باشد و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. اختلاف عکس‌های عادی سلفی با عکس حالت Beauty Mode کاملا محسوس است و می‌توان گفت تا حد بسیاری اغراق در تصاویر حالت زیبایی آن دیده می‌شود. این گوشی تک فلشه بوده که در عکاسی شب به شما کمک خواهد کرد.

باتری

گوشی دوجی S40 با یک باتری با ظرفیت 4650 میلی آمپر ساعت (ساخته شده در باتری پلیمر، 5V / 2A) این موبایل را شارژ خواهد کرد. با وجود این باتری با این ظرفیت گوشی شما به مدت طولانی روشن خواهد بود و هیچ نگرانی بابت تمام شدن شارژ گوشی خود در طول روز نخواهید داشت. باتری این گوشی از نوع غیرقابل تعویض بوده و فست شارژ نیز نمی‌باشد. این باتری می‌تواند 21 روز در حالت آماده به کار، 18 ساعت بازی ، 33 ساعت مکالمه و 16 ساعت پخش ویدئو بازدهی داشته باشد.

مشخصات فنی گوشی موبایل DOOGEE S40

مشخصات کلی

پردازنده

حافظه

صفحه نمایش

ارتباطات

دوربین

صدا

امکانات نرم افزاری

سایر مشخصات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...