بررسی موبایل, علم و تکنولوژی

معرفی کامل مشخصات فنی گوشی موبایل DOOGEE S50

معرفی کامل مشخصات گوشی موبایل DOOGEE S50

طراحی و صفحه نمایش

گوشی موبایل DOOGEE S50 ساخت کمپانی دوجی است که توانست با عرضه آن به بازار خود را دوباره در عرصه گوشی‌های هوشمند به رخ بکشد. این گوشی علاوه بر برخورداری از ظاهری زیبا و چشم نواز، ویژگی‌ها و امکانات فراوانی دارد که آن را به دستگاهی کاربردی و مطمئن تبدیل کرده است. گوشی دوجی S50 دارای ابعاد 13.3 * 79.8 * 163.9 میلی‌متر (ارتفاع ، عرض ، ضخامت) است و وزن آن 250 گرم می‌باشد و ترکیبی از رنگ مشکی و نارنجی با طرح استیل و رویه پلی کربنات (TPU) است. گوشی S50 در برابر سرما مقاوم است و در دمای منفی 35 درجه سانتی گراد می‌تواند به خوبی کار کند. طراحی S50 نسبت به سایر راگدفون‌ها سبک‌تر، باریک و خوش دست‌تر است و صفحه نمایش آن قابلیت لمس چند نقطه همزمان دارد که در اندازه 5.7 اینچی نوع IPS با تراکم پیکسل 276 و وضوح 1440*720 HD+ می‌باشد.
این گوشی ضد آب دارای گواهینامه IP68 است که می‌تواند تا عمق 1.5 متری تا حدود 30 دقیقه آسیب نبیند و همچنین با توجه به این استاندارد مناسب امور صنعتی نیز هست. بلند گوی این گوشی قادر به پخش موزیک به صورت استریو بوده و صدای بدون نویزی دارد. مدلS50 دارای حسگر اثرانگشت در پشت گوشی و فیس آی دی “Face ID” برای راحتی عملکرد قفل گوشی و دسترسی سریع‌تر به برنامه‌ها در هر زمان و شرایطی تعبیه شده است.شرکت دوجی همانند سایر گوشی‌های خود در این مدل هم دکمه اضطراری (SOS) را قرار داده است که هم به صورت دسترسی سریع به نرم افزار یا استفاده در مواقع ضروری و ارسال پیام کوتاه مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد.

سخت افزار و نرم افزار

روی این تلفن همراه هوشمند دوجی از تراشه Helio P23 استفاده شده است. این تراشه ۶۴ بیتی یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 2٫۵ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی G71 MP2 با فرکانس 800 مگاهرتز را در خود قرار داده است. این تراشه از صفحه‌های نمایش بزرگ و شبکه 4G هم پشتیبانی می‌کند.این مدل اندروید نسخه 7 دارد و تمام نرم افزارهای ضروری را به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده است. این نسخه به شما امکان پشتیبانی از زبان فارسی را می‌دهد و اپلیکشن‌ها به روز برای این نسخه عرضه شده است. گوشی دوجی مدل S50 از دو سیم کارت نانو یا یک سیم کارت نانو و یک کارت حافظه microSD تا ظرفیت 256 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. این گوشی شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد.
گوشی موبایل دوجی مدل S50 از شبکه‌های 4G,3G,2G پشتیبانی می‌کند. گوشی DOOGEE S50 از فناوری بلوتوث ورژن 4، شبکه بی سیم وای فای و فناوری مکان یابی پشتیبانی می‌کند . سنسورهای این گوشی هوشمند قطب‌نما (Compass) , مجاورت (Proximity) , روشنایی (Light) , ژیروسکوپ (Gyro) , اثرانگشت روی قاب پشتی (FingerPrint|Rear-Mounted) , تشخیص چهره بیومتریک (Face ID) . این گوشی هوشمند از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند . همچنین دارای جک 3.5 میلیمتری صدا و رادیو FM می‌باشد.

دوربین

این گوشی دارای چهار دوربین که دو دوربین 16+13 مگاپیکسل با زاویه 130 درجه در پشت گوشی دارای دریچه‌ی دیافراگم f/2.0 و دارای ویژگی فوکوس خودکار و فلش LED می‌باشد . همچنین رزولوشن عکس 16 مگاپیکسل می‌باشد. و دو دوربین 16+8 مگاپیکسل برای عکاسی سلفی در جلوی گوشی با زاویه 88 درجه است. هر قدر زاویه لنز گوشی بیشتر باشد باعث می‌شود افراد بیشتری در تصویر جای شوند. پس از عکاسی می‌توان از افکت‌های ویژه و خاص گوشی برای ثبت عکس‌های زیبا استفاده کرد.

باتری گوشی موبایل DOOGEE S50

در قلب این گوشی باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 5180 میلی‌آمپر ساعت قرار گرفته است که می‌تواند 680 ساعت به صورت استندبای که میتواند حدود 3 روز پاسخگو باشد. و 35 ساعت برای زمان مکالمه، گوشی را روشن نگه می‌دارد. و همچنین قابلیت شارژ کردن سایر گوشی های همراه ( همانند پاوربانک عمل می کند) را دارد.

مشخصات فنی گوشی موبایل DOOGEE S50

مشخصات کلی

پردازنده

حافظه

صفحه نمایش

ارتباطات

دوربین

صدا

امکانات نرم افزاری

سایر مشخصات

دیدگاهی در مورد “معرفی کامل مشخصات فنی گوشی موبایل DOOGEE S50

  1. محمد گفت:

    سلام و عرض ادب لوازم این گوشی موجود است

    1. کاوشگر کُردی گفت:

      با شرکت تماس بگیرید 0216468

  2. محمدجواد گفت:

    سلام برد . تاچ ال سی دی در کل قطعات این گوشی موجود است ؟

    یک سوال دیگه هم دارم با اینکه مدت زیاد از تولید این گوشی می
    گزرد اما اگر کسی آنرا به تازگی خریداری کرده باشد بازهم شامل گارنتی میشوئپد

    1. کاوشگر کُردی گفت:

      با شرکت تماس بگیرید 0216468

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...