بررسی موبایل, علم و تکنولوژی

معرفی کامل مشخصات فنی گوشی موبایل DOOGEE S88 Pro مرد آهنین

معرفی کامل مشخصات گوشی موبایل DOOGEE S88 Pro مرد آهنین

طراحی و صفحه نمایش گوشی موبایل DOOGEE S88 Pro

گوشی موبایل DOOGEE S88 Pro که در سال 2020 منتشر شده است دارای ابعادی برابر 171.6 * 85.5 * 18.7 میلی‌متر و وزن 372 گرم می‌باشد و در رنگ‌های مشکی ، زرد و سبز ارائه شده است.گوشی دوجی S88 PRO دارای بدنه‌ای فلزی است که از فلز و پلاستیک باکیفیت ساخته شده است که در برابر ضربه و آسیب‌های مشابه مقاومت قابل توجهی دارد، بنابراین قادر است به خوبی از قطعات داخلی خود حفاظت کند و در برابر ضربه ایمنی بالایی دارد که باعث شده است که شایسته استاندارد IP68 باشد. استاندارد IP68 تضمین می‌کند که گوشی قادر است در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد.
گوشی دوجی اس S88 Pro مجهز به صفحه نمایش خازنی 6.3 اینچی با رزولوشن FULL HD و با تراکم پیکسل 410 PPI و وضوح 2340 * 1080 پیکسل می‌باشد که نسبت صفحه آن 20:9 است و دارای صفحه نمایش ISP است همچنین قابلیت چند لمسی هم داراست. دوجی جهت محافظت از صفحه این گوشی از پوشش داخلیCorning Gorilla Glass استفاده کرده است که این گوشی را در برابر خراش محافظت می‌کند. DOOGEE S80 Pro همچنین دارای حسگر اثر انگشت در کنار کلید پاور و صدا است و دو کلید اضافی دیگر برای کنترل عملکرد دارا می‌باشد.
این گوشی دوجی در زیر ماژول دوربین عقب دارای یک چراغ LED چند منظوره منحصر به فردی به سبک IRON MAN که شبیه دو چشم مرد آهنی است و برای برقراری تماس، پیام ، موسیقی و سایراعلان‌ها با رنگ‌های مختلف وابسته به اطلاع رسانی کار می‌کند. به عنوان مثال برای پیام‌ها و تماس‌ها به رنگ آبی نشان داده می‌شود ، برای سایر اعلان‌ها قرمز است و می‌تواند برای موسیقی آبی ، سبز و قرمز باشد.

پردازنده و قابلیت‌های دوجی S88 Pro

گوشی دوجی S88 PRO چیپست Mediatek Helio P70 MT6771T و با مجموع پردازنده هشت هسته‌ای Arm Cortex-A73 / A53 با پردازنده گرافیکی چشمگیر کلاس Mal Mal-G72 را در خود جای داده است. این باعث می شود تلفن 13٪ سریعتر از پردازنده P60 باشد و 10 تا 30٪ بازده پردازش AI را فراهم می آورد. با سیستم عامل Android v10 (Q) ، ویژگی‌های بیشتری را نسبت به گذشته و عملکرد بصری و روان ارائه دهد. این دستگاه مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 حافظه داخلی است . همچنین در صورت نیاز به فضای ذخیره اضافی ، یک اسلات مخصوص کارت حافظه microSD نیز وجود دارد که می‌توان تا سقف 256 گیگابایت افزایش هم داد.
از دیگر قابلیت‌های این گوشی برخورداری از Wi-Fi ، Bluetooth v4.2 و همچنین دارای گیرنده رادیویی FM می‌باشد. برای افزایش امنیت ، دوجی S88 Pro شامل تشخیص چهره و همچنین NFC و تشخیص اثر انگشت جانبی برای باز کردن قفل گوشی است. NFC چند منظوره به کاربران امکان می‌دهد از Google Pay به راحتی و با اطمینان استفاده کنند . این تلفن هوشمند دوجی S88 Pro به سنسورهایی نظیر قطب‌نما، صدا سنج، ژیروسکوپ، GPS و GLONASS برای مسیریابی مجهز شده است و کاربران با استفاده از آن در هر ساعتی ازشبانه روز می‌توانند به راحتی مسیر خود را پیدا کنند.
این دستگاه دارای رتبه IP68 ، IP69K و مجوز نظامی استاندارد 810G است. که این به معنی است که می‌تواند 2 ساعت تا عمق 1.5 متری آب و در زیر گرد و غبار و شن با قطر 1 میلی‌متر دوام بیاورد. و در برابر ضربه و شوک هم مقاوم است. همچنین قادر به تحمل عناصر اسیدی خاصی است. اما نه نوع افراطی که باعث ذوب فولاد می‌شود. در مکان‌هایی که برف یا دمای زیر انجماد وجود دارد ، S88 Pro می‌تواند در این شرایط زنده بماند. آزمایشات نشان داد که می‌تواند 4 ساعت دوام را برای اختلاف دمای بین 70 تا 55- درجه سانتی‌گراد حفظ کند.

دوربین گوشی DOOGEE S88 Pro

گوشی دوجی اس S88 Pro دارای دوربین سه گانه می‌باشد. سیستم دوربین قدرتمند شامل یک دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی SONY IMX230 ، لنز 8MP 130 درجه با زاویه دید فوق العاده عریض و لنزهای ماکرو 8MP است تا تجربه‌ای باکیفیت و عالی برای عکاسی ارائه دهد. و همچنین فیلمبرداری 4K با 30 فریم در ثانیه است.
علاوه بر دوربین عقب ، S88 Pro همچنین شامل یک دوربین سلفی سامسونگ S5K3 16MP با لنز زاویه 80 درجه است. از این دوربین می‌توان برای تقویت ویژگی‌های صورت استفاده کرد و به طور خودکار سن را مشخص می‌کند و تن‌های مختلف پوست را بسته به جنسیت صاف می‌کند تا بالاترین کیفیت و بهترین تصویر کاربران را داشته باشد.

باتری قدرتمند 10000 میلی آمپری گوشی دوجی S88 Pro

دوجی S88 PRO یک باتری نوع پلیمری با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت دارد که ظرفیت قابل توجه این باتری، باعث شده است کاربران در هربار شارژ کامل گوشی خود بتوانند چندین ساعت متوالی با آن کار کنند و نیازی به استفاده زودبه‌زود از شارژر نداشته باشند. مزیت این گوشی هوشمند دوجی اس 88 پرو این است که شما همچنین می‌توانید تلفن هوشمند خود را به صورت بی سیم شارژ کنید ، یا می‌توانید از آن به عنوان شارژر بی سیم سایر تلفن‌های هوشمند استفاده کنید و دارای قابلیت شارژ سریع 24w را دارا می‌باشد. تلفن می‌تواند با سرعت 10W شارژ شود.در بررسی گوشی دوجی S88 PRO مشخص شد که یک کاربر عادی با یک مرتبه شارژ باتری این دستگاه تقریبا می‌تواند از 7 تا 8 روز از آن استفاده کند. باتری گوشی دوجی S88 PRO با استفاده از شارژر اورجینال موبایل می‌تواند 19 ساعت بازی سه بعدی ، 18 ساعت تماشای فیلم و 27 ساعت گوش دادن به موسیقی و 23 ساعت مکالمه را مدیریت خواهد کرد. باتری این دستگاه از نوع غیرقابل تعویض می‌باشد.

مشخصات فنی گوشی موبایل DOOGEE S88 Pro

مشخصات کلی

پردازنده

حافظه

صفحه نمایش

ارتباطات

دوربین

صدا

امکانات نرم افزاری

سایر مشخصات

دیدگاهی در مورد “معرفی کامل مشخصات فنی گوشی موبایل DOOGEE S88 Pro مرد آهنین

  1. علی کیانفر گفت:

    فروش گوشی اس88 چقدر میباشد ایا امکان خرید هستش

  2. علی کیانفر گفت:

    قیمت گوشی اس88

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...