بررسی موبایل, علم و تکنولوژی

معرفی کامل مشخصات فنی گوشی موبایل DOOGEE S30

معرفی کامل مشخصات گوشی موبایل DOOGEE S30

طراحی و صفحه نمایش

گوشی موبایل DOOGEE S30 توسط کمپانی دوجی در سال 2017 رونمایی شد. گوشی دوجی اس 30 دارای بدنه‌ای بسیار مستحکم و فوق العاده ضخیم می‌باشد و برای افرادی که در محیط‌های صنعتی کار می‌کنند بسیار کاربرد دارد و از همین جهت از مقاوم‌ترین گوشی‌های موجود در جهان به حساب می آیند. قاب پشتی این گوشی پوششی از جنس کلوار دارد. کلوار بافت بسیار مستحکمی داشته به گونه‌ای که با وزن یکسان 5 برابر از فولاد مقاوم‌تر است. از مشخصات منحصر به فرد این گوشی می‌توان به جاگذاری سنسور اثر انگشت در کنار گوشی اشاره کرد که به باز کردن صفحه نمایش گوشی دوجی S30 در کمتر از 17 صدم ثانیه سرعت دوچندان می‌بخشد. گوشی دوجی اس 30 دارای نمایشگر لمسی 5.0 اینچی با فناوری IPS است. رزولوشن در آن 1280*720 پیکسل و تراکم پیکسل 432 پیکسل بر هر اینچ می‌باشد و از پنل چند لمسی نیز بهره می‌برد. ابعاد این صفحه نمایش 156.6*77.5*14 میلی متر با طراحی زیبا، رنگ‌های مشکی و طلایی و وزنی معادل 260 گرم ارائه‌شده است.

سخت افزار و نرم افزار گوشی موبایل DOOGEE S30

گوشی دوجی اس 30 از تراشه MT6737V شرکت مدیاتک بهره می‌برد که یک پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای دارد. چهار هسته پردازشگر مرکزی این تراشه از نوع Cortex-A53 هستند و فرکانس کاری 1.25 گیگاهرتزی را ارائه می‌کنند. پردازنده گرافیکی Mali-T720 MP2 هم در این تراشه وظیفه تجزیه و تحلیل داده‌های گرافیکی را بر عهده دارد. تراشه مدیاتک MT6737V یک تراشه میان رده رو به پایین است که خیلی کیفیت عملکرد زیادی ندارد و بدون تردید برای بازی‌های سنگین و نصب برنامه‌های زیاد و سنگین مناسب نیستند. این دستگاه دارای اندروید 7.0 بوده و همچنین در آن شاهد رابط های کاربری سنگین و آزاردهنده نیستیم که باعث عملکرد رضایت بخش و مطلوب آن شده است. این موبایل هوشمند از رم اجرایی 2 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایت پشتیبانی کرده که توسط کارت MicroSD تا 128 گیگابایت قابل افزایش می‌باشد.
این گوشی دوجی دارای استاندارد IP68 است که تضمین می‌کند گوشی قادر است به مدت نیم ساعت در عمق 1.5 متری دوام بیاورد. این اسمارت فون علاوه بر داشتن کلید پاور و حسگر اثر انگشت از یک کلید نارنجی رنگ بهره می‌برد که شرکت سازنده آن را SOS نامیده است. این گوشی با پشتیبانی از شبکه 4G به شما این اجازه را می‌دهد که از اینترنت پرسرعت خود در سفر لذت ببرید و در هر زمان و مکانی به راحتی با دوستان خود در ارتباط باشید. همچنین مجهز به حسگرهای نور، قطب‌نما و مجاورت می‌باشد و از سیستم‌عامل Android 7 و فناوری ارتباطی Wi-Fi و بلوتوث بهره می‌برد.

دوربین

گوشی دوجی S30 برخلاف گوشی‌های صنعتی موجود در بازار از یک دوربین دوگانه بهره برده است که به صورت افقی و کنار هم در لبه فوقانی و سمت چپ قاب پشت دستگاه نصب هستند و شامل یک سنسور 8 مگاپیکسلی و 3 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 می‌باشد و نوع لنز از نوع CMOS خواهد بود . یک چراغ فلش LED هم برای دوربین اصلی گوشی در نظر گرفته شده تا عکسبرداری در محیط‌های تاریک و با نور کم را امکانپذیر کند. قابلیت‌هایی مثل فوکوس خودکار، زوم دیجیتال، عکسبرداری پشت سر هم، تشخیص خودکار چهره، ژئوتگینگ (Geotagging)،زوم اپتیکال، HDR، عکسبرداری پانوراما، فوکوس لمسی و تنظیم خودکار روشنایی توسط دوربین گوشی پشتیبانی می‌شوند. دوربین سلفی نیز دارای سنسور 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 بوده و در کل عملکرد رضایت بخشی را برای کاربران در ثبت و ضبط تصاویر فراهم می‌کند.

باتری و سایر ویژگی‌ها

گوشی دوجی اس 30 دارای باتری غول پیکر 5580 میلی آمپر ساعت و قابلیت شارژ سریع می‌باشد. این باتری از نوع لیتم یونی و غیر قابل تعویض می‌باشد و می‌تواند کاربر را برای مدت زمان حداقل دو روز از شارژ مجدد بی‌نیاز کند. به همراه این محصول کابل OTG قرار دارد . همچنین این گوشی قابلیت شارژ کردن سایر گوشی‌های همراه ( همانند پاوربانک عمل می‌کند) را دارد.
از دیگر ویژگی‌های این موبایل قدرتمند عبارتند از: خاصیت ضد آب، ضد ضربه، ضد گرد و غبار، ضد یخ زدگی، مقاوم در برابر خط و خش و مقاوم در برابر فشار. درآخر می‌توان گفت گوشی هوشمند دوجیS30 ، یکی از بهترین و کاراترین انتخاب‌ها برای کاربرانی است که به دنبال گوشی باکیفیت، مقاوم و قیمت مناسب هستند. این گوشی می‌تواند کاربران را هم در شرایط عادی زندگی و هم در گشت و گذار و سفرهای پرهیجان همراهی کند.

مشخصات فنی گوشی موبایل DOOGEE S30

مشخصات کلی

پردازنده

حافظه

صفحه نمایش

ارتباطات

دوربین

صدا

امکانات نرم افزاری

سایر مشخصات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...