بررسی موبایل

معرفی بهترین گوشی‌های هوشمند برای کار

معرفی بهترین گوشی‌های هوشمند برای کار

از آنجایی که سازندگان روزبه‌روز گوشی‌های هوشمند مختلف و متنوعی عرضه می‌کنند که هر کدام به نوبه خود می‌تواند یک همراه عالی برای انجام کارهایتان باشد، لیست خود را بروز کردیم تا گزینه‌های جدید را به شما معرفی کنیم و نگاهی داشته باشیم به بهترین انتخاب‌ها، میان این حجم انبوه موبایل‌های هوشمند.اگرچه برخی از این گوشی‌ها جزو بهترین‌های امسال هستند، با قیمت بالایی که دارند قطعا برای بازار کار نیز یک گزینه کاربردی خواهند بود و اگر بتوانید آن‌ها را در تخفیفات خریداری کنید یک معامله عالی انجام داده‌اید.با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به بهترین گوشی‌های هوشمند برای کار:

Doogee S60

گوشی‌های هوشمند با فراهم آوردن امکانات و قابلیت‌های مختلف، هر روز توقع کاربران را برای کارایی بیشتر بالا می‌برند. اما بین همه کاربرانی که به دنبال داشتن گوشی هوشمند با پردازنده قوی هستند، ورزشکاران و ماجراجویانی پیدا می‌شوند که ویژگی‌های نظیر مقاومت در آب و مقاومت در برابر ضربه گوشی برایشان اهمیت بالاتری دارد. کمپانی دوجی با در نظر گرفتن چنین کاربرانی گوشی هوشمند S60 را طراحی و تولید کرده است. این گوشی به دلیل مقاومت و دوام بالا، همراه سرسخت کاربران در شرایط مختلف است.این گوشی هوشمند علاوه بر داشتن قابلیت‌های مختلف، در برابر آب و گرد و غبار و ضربه مقاوم است. گوشی دوجی مدل S60 دارای بدنه‌ای فلزی است که از آلومینیوم سبک و باکیفیت ساخته شده است که در برابر ضربه و آسیب‌های مشابه مقاومت قابل توجهی دارد، بنابراین قادر است به خوبی از قطعات داخلی خود حفاظت کند. همچنین، برای محفاظت بیشتر از فلز روی این گوشی، بدنه آن با روکشی از پلی کربنات پوشانده شده است. به این ترتیب ضمن اینکه گوشی S60 کاملا مقاوم است و در برابر ضربه ایمنی بالایی دارد، ظاهر چشم‌نوازی داشته و طراحی زمختی ندارد.این گوشی صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی و رزولوشنی برابر با ۱۹۲۰×۱۰۸۰ دارد. S60 یک باتری با ظرفیت ۵۵۸۰ میلی‌آمپر دارد که ظرفیت قابل توجه این باتری، باعث شده است کاربران در هربار شارژ کامل گوشی خود بتوانند چندین ساعت متوالی با آن کار کنند و نیازی به استفاده زودبه‌زود از شارژر نداشته باشند. کمپانی Doogee این گوشی هوشمند را به قابلیت شارژ سریع مجهز کرده است. به همین دلیل، در صورتی که شارژ باتری گوشی به اتمام برسد، در مدت زمان کوتاهی کاملا شارژ شده و نیازی به صرف زمان طولانی برای شارژ S60 نخواهد بود.

iPhone 11

جدیدترین گوشی هوشمند اپل احتمالا بهترین موبایل برای بازار کار خواهد بود. از آنجایی که این گوشی از ترکیب دوربین‌های فوق‌العاده‌ای استفاده کرده و طیف رنگی وسیعی را در بر دارد، خرید آن به کارکنان حسابی توصیه می‌شود. همچنین بهترین عمر باتری را میان گوشی‌های اپل داشته و به خاطر اندازه‌ جمع و جوری که دارد برای کارهای روزانه یک انتخاب مناسب خواهد بود.گوشی موبایل «iPhone 11» یکی از سه گوشی شرکت اپل است که در کنفرانس سال 2019 این شرکت معرفی شد. این گوشی نسبت به گوشی‌های Pro و Pro Max قیمت پایین‌تری دارد اما طراحی مشابهی با این محصولات دارد. یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های این گوشی با دو گوشی دیگر، نمایشگر آیفون 11 است به فناوری Liquid Retina مجهز ‌شده است تا قیمت تمام شده کم‌تری داشته باشد. البته این نمایشگر رزولوشن رضایت‌بخشی دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه­‌ی 5.9اینچی‌اش، حدود 326 پیکسل را در هر اینچ جا داده است که میزان مطلوبی به حساب می‌‍آید. قاب پشتی آیفون جدید هم از شیشه ساخته‌ شده تا هم گوشی مشکل آنتن‌‌دهی نداشته باشد و هم امکان شارژ بی‌‌سیم باتری در این گوشی وجود داشته باشد. البته قابی آلومینیومی این بدنه شیشه‌ای را در خود جای داده است. این بدنه­‌ی زیبا در مقابل خط‌‌وخش مقاومت زیادی دارد؛ پس خیالتان از این بابت که آب و گردوغبار به‌‌راحتی روی آیفون 11 تأثیر نمی‌‌گذارد، راحت باشد.

علاوه‌براین لکه و چربی هم روی این صفحه‌نمایش باکیفیت تأثیر چندانی ندارند اما این هم پایان کار نیست، آیفون جدید می‌تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 2 متری آب دوام بیاورد. تشخیص چهره با استفاده از دوربین جلو دیگر ویژگی است که در آیفون جدید اپل به کار گرفته شده است. اما جالب‌ترین و واضح‌ترین تفاوت در این محصول جدید، دوربین‌هایی است که به شکل دوگانه در قاب پشتی جا خوش کرده‌اند. دو دوربین با سنسورهای 12مگاپیکسلی عکس‌هایی با کیفیتِ کاملاً رضایت‌بخش را به کاربر هدیه می‌دهد. دو دوربین که یکی از آن‌ها SL سه‌بعدی است هم دیگر به‌روزرسانی در آیفون 11 است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های 4G، بلوتوث نسخه‌ی 5، نسخه­‌ی 13 از iOS دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند. ازنظر سخت‌‌افزاری هم این گوشی از تراشه­‌ی جدید A13 بهره می‌برد که تا بتواند علاوه بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید واقعیت مجازی که اپل این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. گوشی جدید اپل به باتری 3110 میلی‌آمپرساعتی، فناوری شارژ سریع PD2.0، فناوری شارژ بی‎‌سیم و استاندارد صوتی دالبی هم مجهز شده است.

Google Pixel 4

سری گوشی‌های پیکسل به کلیدی‌ترین و مهم‌ترین کار گوگل تبدیل شده و سری چهار آخرین عضو این خانواده می‌باشد. با یک طراحی جدید و ترکیب دوربین‌های قوی، پیکسل ۴ نه‌تنها برای استفاده خوب می‌باشد بلکه برای بازار کار نیز بسیار کاربردی است. آخرین بروزسانی‌های نرم‌افزاری و بهترین لوازم اندروید این گوشی هوشمند را در این زمینه پیشتاز کرده و رقبا کار بسیار سختی را پیش‌رو خواهند داشت. با این‌حال عمر باتری نسبت به دیگر انتخاب‌های موجود چندان چشمگیر نیست ولی به خاطر قیمت مناسب آن، پیکسل ۴ یکی از بهترین گوشی‌ها برای کار خواهد بود. از ویژگی های جدیدی که به گوگل پیکسل ۴ اضافه شده است، Motion Sense می باشد. این ويزگی به شما امکان می دهد که تنها با حرکت دست زمانی که به گوشی دسترسی ندارید، بدون لمس نمایشگر، اسمارت فون خود را کنترل نمایید. پیکسل 4 از یک چیپ رادار که در حاشیه بالایی گوشی قرار دارد، استفاده می‌کند. این چیپ رادار یک زاویه دیده گسترده 180 درجه را فراهم می‌کند که به پیکسل 4 اجازه تشخیص دست شما از فاصله دورتر را می‌دهد. طبق گفته گوگل، این تکنولوژی 5 سال تحت توسعه بوده است. موشن سنس می‌تواند سه مورد را شناسایی کند: حضور، دسترسی و ژست‌های حرکتی. با ویژگی حضور، گوشی زمانی که نزدیک آن باشید، تشخیص داده و صفحه نمایش همیشه روشن را فعال می‌کند. اگر از گوشی دور شوید، صفحه خاموش خواهد شد. این ویژگی بسیار مفید است اما زمانی که دستگاه رو به شما است، شما را تشخیص داده و ویژگی تشخیص چهره را فعال می‌کند؛ در حالی که شما فقط می‌خواستید اطلاعات روی نمایشگر همیشه روشن را مشاهده کنید.

Samsung Galaxy Note 10 Plus

بهترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند سامسونگ تا به امروز که به خاطر داشتن یک نمایشگر گران‌قیمت قطعا برای کار گزینه مناسبی می‌باشد. چرخ زدن در صفحات مختلف وب و مطالعه مطالب مختلف در کنار خودکار هوشمند که امکانات زیادی برایتان فراهم می‌کند، قطعا در کنار یکدیگر یک پکیج عالی را تضمین خواهند کرد. به علاوه اینکه باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپری با اسنپ دراگون ۸۵۵ و ۱۲ گیگابایت رم، یک کامپیوتر واقعی خواهد بود. با این‌حال ۶.۸ اینچ چندان کوچک و جمع و جور نیست و برای حمل آن باید دنبال یک چیز بهتری نسبت به جیب‌های شلوارتان بگردید.سری محصولات گلکسی نوت سامسونگ در سال 2011 عرضه شدند. این سری از محصولات که در اندازه بزرگ و با عنوان «فبلت» روانه بازار شده‌اند به سرعت محبوبیت زیادی در بازار پیدا کردند. شاید در ابتدا کم‌تر کسی تصور می‌کرد این گوشی‌های بزرگ روزی دارای نسخه Plus شوند اما گلکسی Note 10 Plus به بازار عرضه شد تا به عنوان فبلتی غول‌پیکر موردتوجه قرار گیرد. این گوشی بزرگ تمام فضای دست و جیب کاربر را اشغال می‌کند. این محصول علاوه بر صفحه‌نمایش بزرگ‌، یک قلم دیجیتال S Pen هم دارد. گوشی موبایل Samsung Galaxy Note10 Plus با دوربین چهارگانه در قاب پشتی روانه بازار شده است؛ این چهار سنسور با داشتن ویژگی‌هایی مانند لرزشگیر تصویر و قابلیت فیلم‌برداری 4K تصاویری عالی را ثبت و ضبط می‌کنند.

پردازش محاسبات در این تازه‌وارد از طریق تراشه‌ی Exynos 9825 انجام می‌شود که در رده تراشه‌های 7 نانومتری قرار می‌گیرد و با سرعت بالای خود، گلکسی نوت 10 پلاس را برای انجام کارهای بسیار سنگین کاربردی کرده است. تراشه‌ی گرافیکی Mali-G76 هم در اجرای بازی‌های سنگین و پردازش‌های گرافیکی، گلکسی نوت 10 پلاس را سربلند خواهد بود. صفحه‌نمایش سوپر آمولد با رزولوشن 1440 در 3040 و قابلیت نمایش 498 پیکسل در هر اینچ، تجربه‌ی تصویری شفاف و خیره‌کننده‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند. نسخه 256 گیگابایتی گوشی گلکسی نوت 10 پلاس با 12 گیگابایت رم عرضه شده است تا حافظه و حافظه تصادفی فوق‌العاده بالایی را در اختیار کاربر قرار دهد. حسگر اثرانگشت زیرصفحه‌نمایش، حسگر فشارسنج و ژیروسکوپ تنها تعدادی از امکانات این دستگاه قدرتمند است و کار را برای رقبای این محصول بزرگ سخت کرده است. البته در این محصول خبری از سنسور عنبیه چشم و خروجی 3.5 میلی‌متری صدا نیست که دلیل آن را می‌توان در بزرگ شدن قاب و ظرافت در طراحی و ساخت جست‌وجو کرد. گفتنی است، باتری این محصول از نوع غیرقابل تعویض و لیتیوم‌یون با ظرفیت 4300 میلی‌آمپر ساعت است که از فناوری‌های شارژ سریع و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. این محصول قادر است دستگاه‌های دیگر را هم به‌صورت بی‌سیم شارژ کند و از این طریق نقش یک پاوربانک را هم ایفا کند. تفاوت اصلی این گوشی با Note 10 را می‌توان در اندازه و وضوح صفحه نمایش، باتری بزرگ‌تر، شارژ سریع و دوربین حالت پروازی خلاصه کرد.

Samsung Galaxy S10 Plus

اگر در محیطی کاری خود از این گوشی استفاده کنید،پ دیگر خیالتان راحت است که به عنوان یک دستگاه هوشمند با هیچ کمبودی مواجه نخواهید نشد. یکی از بهترین گوشی‌های جهان که در همه زمینه‌ها پتانسیل بالای خود را اثبات کرده و در قدرت بالای آن هیچ شکی نیست. دوربین‌های فوق‌العاده، نمایشگر آمولد باکیفیت همگی از مهم‌ترین نکات S10 Plus سامسونگ هستند.باتری آن تا ۴۱۰۰ میلی‌آمپر تقویت شده و تمام روز روشن خواهند ماند. اگرچه نمایشگر آن کمی بزرگ بوده و ممکن است برای برخی از کاربران به راحتی قابل حمل نباشد، اما همچنان یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازار کار خواهد بود.گوشی‌های شرکت سامسونگ معمولاً دارای نسخه‌های پلاس با ابعاد بزرگ‌تر هستند. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد این سنت را همچنان ادامه دهد، چراکه گوشی موبایل «Galaxy S10 Plus» به بازار عرضه شده است تا بزرگ‌تر و حتی پرقدرت‌تر از Galaxy S10 ظاهر شود. این نسخه از گوشی اس 10 پلاس شرکت ساسونگ با میزان حافظه داخلی 128 گیگابایت به بازار عرضه شده است. البته امکان افزایش میزان حافظه این گوشی با شیار کارت حافظه تا 1 ترابایت دیگر هم وجود دارد تا تقریباً تمام دغدغه کاربر پوشش داده شود. سامسونگ برای این گوشی میزان رم 8 گیگابایتی در نظر گرفته است تا در توانایی و ظرفیت این محصول هیچ حرف و حدیثی باقی نماند. گوشی Galaxy S10 Plus یکی از چهار محصول جدید سامسونگ است. این گوشی فریمی آلومینیومی دارد و پشت و جلوی آن از شیشه ساخته شده است و جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. روکش محافظ شیشه‌های پشت و جلوی این گوشی Corning Gorilla Glass است. این گوشی گواهینامه IP68 دارد، یعنی تا ۳۰ دقیقه و تا عمق ۱.۵متری در برابر آب مقاوم است و گردوغبار هم نمی‌تواند آن را از کار بیندازد. حسگر اثر انگشت این گوشی در زیر صفحه‌نمایش کار گذاشته شده است و عملکرد کاملاً مطلوبی دارد.

صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.4 اینچ با رزولوشن QHD+ یعنی 1440 x 3040 است که با استفاده از فناوری جدید Dynamic AMOLED و پنل OLED تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 522 پیکسل را نشان می‌دهد که این یعنی جزئیات و وضوح تصویر عالی است. تراشه‌ی این محصول، Exynos 9820 است که به‌عنوان تراشه‌ای 8 نانومتری عملکرد فوق‌العاده بهینه‌ای دارد. تراشه‌ی گرافیکی Mali-G76 MP12 هم برای پخش ویدئو و بازی مناسب است. مجموعه دوربین‌های گلکسی S10 Plus از دو سنسور ۱۲مگاپیکسلی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی تشکیل شده و به فلش LED مجهز شده است. دوربین‌های این محصول امکانات و ویژگی‌های بی‌نظیری هم در عکاسی و هم در فیلم‌برداری دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قابلیت فیلم‌برداری هم‌زمان با دو دوربین اشاره کرد. همچنین دریچه‌ی دیافراگم f/1.5-2.4 باعث می‌شود تصاویر با روشنایی خوبی ثبت شوند و کیفیت عکس‌های گرفته شده بسیار راضی‌کننده باشند. دوربین‌های Telephoto و Ultra Wide هم امکانات این گوشی را فراتر برده‌اند و زوم اپتیکال دو برابر و تصویر فوق گسترده را برای این گوشی به همراه آورده‌اند. این محصول دارای دو حسگر دوبین سلفی است. دوربین سلفی سنسوری 10 مگاپیکسلی این گوشی قادر است عکس‌های عریض بگیرد و دوربین 8 مگاپیکسلی دیگر هم نقش سنسور عمق را به خوبی ایفا می کند. قابلیت عکاسی HDR به‌صورت اتوماتیک هم یکی دیگر از ویژگی‌های دوربین سلفی است. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد خانواده سامسونگ است. امکان شارژ شدن سریع بی‌سیم و قابلیت شارژر دیگر دستگاه‌ها به‌صورت بی‌سیم از دیگر ویژگی‌هایی هستند که این گوشی را در رده پرچم‌داران مدرن قرار می‌دهند. گوشی Galaxy S10 Plus را می‌تواند قوی‌ترین محصول در میان چهار گوشی جدید سامسونگ به‌حساب آورد. این گوشی با میزان رم و حافظه داخلی بالا خبری خوبی را برای علاقه‌مندان به بازی و مولتی تسکنیگ به همراه دارد.

Samsung Galaxy Note 9

اگر از همه جوانب به دنبال بهترین گوشی هوشمند برای بازار کار می‌گردید،Note 9 شرکت سامسونگ همان گزینه مورد نظر شماست. سخت‌افزار قوی، باتری عالی و پشتیبانی از جک هدفون و حافظه خارجی این گوشی هوشمند را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده‌اند. از امکانات دیگر این موبایل می‌توان به خودکار هوشمند و قابلیت Dex mode اشاره کرد که به شما اجازه می‌دهد دستگاه خود را در یک محیط دسکتاپی قرار دهید که قطعا برای کار یک ویژگی کاربردی خواهد بود‌.سامسونگ «گلکسی نوت 9» را به بازار عرضه کرده است تا تجربه‌ی جدید و شگفت انگیزی از کارکردن با فلبت‌ها را برای کاربران به ارمغان آورد. گلکسی نوت‌ها به‌طور عمومی شبیه سری Galaxy S هستند؛ با این تفاوت که صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و یک قلم دیجیتال S Pen دارند. این گوشی هم به گروه موبایل‌هایی با دو دوربین پیوسته است و دو دوربین ۱۲مگاپیکسلی با فلاش Dual LED و امکان فیلم‌برداری UHD از ویژگی‌های بارز این دستگاه است. پردازش محاسبات در این تازه‌وارد توسط تراشه‌ی Exynos 9810 هشت‌هسته‌ای انجام می‌شود که با سرعت بالای خود، شایسته این غول دنیای گوشی هاست. تراشه‌ی گرافیکی Mali-G72 هم در اجرای بازی‌های سنگین و پردازش‌های گرافیکی، گلکسی نوت 9 را سربلند خواهد بود. صفحه‌نمایش سوپر آمولد با رزولوشن 1440 x 2960 و قابلیت نمایش 516 پیکسل در هر اینچ، تجربه‌ی تصویری شفاف و بی‌نظیر را برای کاربران فراهم می‌کند. گلکسی نوت 9 با 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و 6 گیگابایت رم عرضه شده است تا نوآوری و توانایی پردازش محاسبات را به حداکثر برساند. سنسور اسکن مردمک چشم، حسگر اثرانگشت، حسگر ضربان قلب و ژیروسکوپ تنها تعدادی از امکانات این دستگاه قدرتمند است و کار را برای رقبای این محصول بزرگ سخت کرده است. گفتنی است، باتری این محصول از نوع غیرقابل تعویض و لیتیوم‌یون با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت است که می‌تواند تا ساعت‌ها کاربر را از شارژ مجدد دستگاه بی‌نیاز کند.

OnePlus 7

وان پلاس در چند سال اخیر حسابی نام خود را به گوش همگان رسانده و در بازار فروش در وضعیت خوبی قرار گرفته است. گوشی Oneplus 7 در چند نسخه با رم 6 و 8 و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت عرضه شده است که از پردازنده اسنپ دراگون 855 استفاده می‌کند که می‌تواند یکی از مدعیان 5 گوشی قدرتمند سال 2019 باشد. در طراحی وان پلاس 7 همانند مدل قبلی یعنی 6T از آلومینیوم و شیشه استفاده است و سایز صفحه نمایش و ابعاد گوشی دقیقا مشابه همان مدل است اما رزولوشن صفحه نمایش بهبود مختصری یافته است و تعداد پیکسل آن در هر اینچ به 402 عدد افزایش یافته است. از سنسور اثرانگشت بر روی صفحه نمایش استفاده شده است و نسخه سیستم عامل نیز نسخه اندروید 9 است که در کنار رابط کاربری Oxygen قرار می‌گیرد. برای این سیستم عامل کمی امکانات بیشتری نیز در نظر گرفته شده است . از این میان می‌توان به قابلیتی با نام Zen Mode نام برد که به کمک آن تمام ارتباطات گوشی را قطع می‌کند و شروع به فیلمبرداری از صفحه نمایش می‌کند اشاره کرد.بازدهی باتری Oneplus 7 را باید مانند مدل 6t دانست و با توجه به قدرت پردازش و صفحه نمایش بزرگ آن حدود 1.5 تا 2 روز می‌تواند در مصرف میانگین پاسخگو باشد.یکی از نقاط قوت وان پلاس 7 استفاده از دوربین 48 مگاپیکسل ساخت سونی است که می‌تواند با رزولوشن 8000 * 6000 عکاسی کند . دوربین ثانویه در نظر گرفته شده یک لنز 5 مگاپیکسل است. مجموع این دو لنز کارآیی بسیار خوبی خواهند داشت

Huawei Mate 20 Pro

هواوی به طور مکرر گوشی‌هایی را عرضه کرده است که با رقبای غربی خود توانایی رقابت را داشته‌اند. هواوی میت ۲۰ پرو یکی از مناسب‌ترین گوشی‌های این شرکت است و برای بازار کار گزینه خوبی محسوب می‌شود‌. صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی وسیع و پشتیبانیHDR10 و رزولوشن QHD همگی در کنار یک باتری بزرگ، نشان‌ دهنده یک گوشی هوشمند فوق‌العاده هستند. از آنجایی که میت ۳۰ پرو به خاطر تحریم‌ها از محدودیت‌های نرم‌افزاری برخوردار است این گوشی همچنان یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای بازار کار، میان گوشی‌های هوشمند کمپانی هواوی خواهد بود‌.گوشی موبایل «Mate 20 Pro»از سری گوشی‌های Mate شرکت «هوآوی» استک همان طراحی آشنای Mate 20 را دارد. البته در نگاه اول، طراحی فلزی-شیشه‌ای این گوشی بیش از هر چیز دیگری نظر شما را به خود جلب می‌کند. این محصول جدید شرکت چینی هوآوی موبایلی با امکانات زیاد است که از بدنه‌ی مقاوم، دوربین بسیار باکیفیت، حافظه‌ی داخلی بالا و پردازنده‌ی قدرتمند برخوردار است. روی قاب پشتی گوشی میت 20 پرو از سه دوربین استفاده شده است. در این گوشی، یک دوربین 40 مگاپیکسلی در کنار دو دوربین 20 و 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است. با استفاده از این دوربین‌ها می‌توان عکس‌هایی با کیفیت بسیار بالا گرفت. در قسمت جلوی این گوشی نیز یک دوربین 24مگاپیکسلی قرار دارد که با قابلیت عکاسی HDR عکس‌های بسیار باکیفیتی را به کاربر عرضه می‌کند. از ویژگی‌های قابل توجه این محصول شرکت هوآوی می‌توان به مقاومت در برابر آب، فرایند شارژ بسیار سریع و پشتیبانی از شارژ سریع بی‌سیم اشاره کرد. این پرچم‌دار هواوی با باتری 4200 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...