بررسی موبایل, علم و تکنولوژی

معرفی تخصصی گوشی موبایل شیائومی سری Mi

معرفی-تخصصی-گوشی-موبایل-شیائومی-سری-mi

شیائومی در حال حاضر یکی از برندهای محبوب در ایران به شمار می‌رود که باعرضه گوشی‌های متفاوت و البته خوش قیمت توانسته است سهم بزرگی از بازار فروش دنیا، به‌خصوص ایران را به خود اختصاص بدهد. شیائومی تصمیم دارد تا بتواند با رقبای اصلی خود یعنی سامسونگ و هواوی رقابت کند و تا حدی هم در این امر موفق بوده است . اگر شیائومی را بشناسید می‌دانید که محبوبیت این برند به علت قیمت مناسب و محصولات باکیفیتش است .گوشی‌های تولیدشده توسط شرکت شیائومی از ظاهر زیبا و جذابی برخوردار هستند و با بهره‌گیری از سخت‌افزار قدرتمند، همه‌ساله توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب می‌کنند. در ادامه به بررسی مشخصات گوشی موبایل شیائومی سری Mi می‌پردازیم تا ببینیم چه ویژگی‌ها و امکاناتی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

گوشی موبایل شیائومی Mi 10 در ابعاد 9×74.8×162.5 میلی‌متر ، وزن 208 گرم و در رنگ‌بندی‌‌های آبی, طلایی, نقره‌ای طراحی و ساخته‌شده است. جنس بدنه تماماً از شیشه بوده و توسط گوریلاگلس 5 محافظ می‌شود که از آن‌ها در مقابل هرگونه ضربه و خط‌و‌خش مراقبت می‌کند. در قاب پشتی، دوبین چهارگانه به‌ همراه فلش قرارگرفته که به‌صورت عمودی و در یک خط قرارگرفته‌اند. در لبه سمت راست این محصول کلید پاور و کم/زیاد کردن صدا قرارگرفته است. در لبه پایین علاوه بر خشاب سیم‌کارت، درگاه تایپ C، اسپیکر و میکروفون قابل‌مشاهده هستند. در قاب جلویی نیز شاهد حضور یک نمایشگر با حاشیه‌های عقب رانده‌شده هستیم که از اطراف خمیده شده و جلوه فوق‌العاده‌ای را به این محصول داده است. سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش گوشی قرار گرفته و عملکرد سریع و دقیقی ارائه می‌دهد. این گوشی دارای یک جفت اسپیکر استریو می‌باشد که یکی از آن‌ها روی لبه بالایی و دیگری روی لبه پایینی گوشی قرار دارد. بلاستر IR روی لبه بالایی گوشی قرار گرفته و از جایگاه کارت microSD خبری نیست.
گوشی موبایل شیائومی Mi 10 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی، از نوع Super AMOLED است. رزولوشن صفحه نمایش +FullHD و 2340*1080 پیکسل با تراکم پیکسلی 386ppi می‌باشد. از قابلیت‌های این نمایشگر، نرخ رفرش 90 هرتزی است. میزان روشنایی نمایشگر، 522nits می‌باشد. این نمایشگر از قابلیت +HDR10 و TrueColor پشتیبانی می‌کند. با توجه به حاشیه‌های کم و لبه‌های منحنی، نرخ نمایشگر به قاب جلو، 90 درصد است.
دوربین‌های چهارگانه گوشی در یک چینش خطی و به‌صورت عمود روی ماژول بیضی شکل برجسته‌ای روی پنل پشتی قرار دارند. حسگر 108 مگاپیکسلی واید با گشودگی دیافراگم f/1.7 به‌عنوان دوربین اصلی در نظر گرفته‌شده است که از نوع سونی IMX686 و کواد بایراست. دوربین دوم یک سنسور 13 مگاپیکسلی از نوع التراواید بوده که می‌تواند عکس‌هایی با زاویه 123 درجه به ثبت برساند. سنسور سوم نیز یک حسگر 2 مگاپیکسلی عمق میدان است و در ثبت تصاویر پرتره به کمک شما می‌آید، در آخر هم نوبت می‌رسد به حسگر 2 مگاپیکسلی ماکرو که در عکس‌برداری از سوژه در فاصله نزدیک به کار گرفته می‌شود. ماژول فلاش دوگانه LED نیز در پایین دوربین‌ها قرار گرفته است. Mi 10 از قابلیت Auto mode برخوردار است و در این حالت، رنگ‌ها و روشنایی را متناسب با نور محیط تطبیق می‌نماید. به جز حالت Auto، حالت‌های Standard و Original Color نیز در دسترس می‌باشند. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی این گوشی قادر به ضبط فیلم با کیفیت 8K@30fps می‌باشد. همچنین، قابلیت فیلم برداری به صورت 720P@30fps، 1080P@30/60fps و 4K@30/60fps نیز در دسترس می‌باشد. قابلیت تثبیت ساز هم در دوربین اصلی و هم در دوربین اولتراواید در دسترس است. دوربین 108 مگاپیکسلی ترکیبی از OIS و EIS ژیروسکوپی را ارائه می دهد، در حالی که دوربین اولتراواید تنها از گزینه دوم برخوردار است.
دوربین سلفی گوشی با طراحی Punch hole روی پنل جلویی گوشی و بالای نمایشگر قرار گرفته است. که به یک سنسور 20 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 مجهز شده که قادر است تصاویر را باکیفیت و وضوح‌بالا به ثبت برساند. دوربین سلفی از قابلیت AI نیز برخوردار است. در صورتی که به میزان نور توجه داشته باشید و با استفاده از گیمبال یا مونوپاد، کمبود تثبیت سازی را جبران کنید، ویدئوهای خوبی با دوربین سلفی می‌توانید بگیرید.
این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 865 کوالکام است. این تراشه، یک پردازنده 8 هسته‌ای شامل یک هسته 2.84 گیگاهرتزی Kryo 585 Gold، سه هسته 2.42 گیگاهرتزی Kryo 585 Gold و چهار هسته 1.8 گیگاهرتزی Kryo 585 Silver می‌باشد. این پردازنده از نسل 5 موتور هوش مصنوعی بهره می‌برد. شیائومی برای خنک کردن این پردازنده از سیستم liquid استفاده کرده است و برای کنترل و مدیریت دمای آن از 9 سنسور و کنترل دما با استفاده از هوش مصنوعی استفاده کرده است . واحد پردازنده گرافیکی Adreno 650 نیز بخشی از این پکیج می‌باشد و عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد و سیستم عامل این پرچم‌دار، اندروید 10 با رابط کاربری MIUI 11 است. فضای ذخیره سازی از نوع UFS 3.0 بوده و از سرعت بالایی برخوردار است. این گوشی در سه نسخه رم 8 گیگابایتی/حافظه داخلی 128 گیگابایتی، رم 8 گیگابایتی/حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 12 گیگابایتی/حافظه داخلی 256 گیگابایتی ارائه می‌شود.
از سری ویژگی‌های گوشی Mi 10 می‌توان به بهره‌گیری آن از اینترنت نسل پنجم 5G اشاره کرد که تجربه جدید‌ی را در بستر اینترنت برای شما فراهم می‌آورد. همچنین مکالمه باکیفیت در بستر VoLTE را نیز می‌توان از دیگر نقاط قوت این گوشی برشمرد. گوشی می 10 از WiFi 2.4G/ 5G و بلوتوث نسخه 5.1 بهره گرفته است. در ساخت این محصول از سنسورهایی نظیر سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش ، ژیروسکوپ، مجاورت، شتاب سنج ، قطب نما و سنسور فشارسنج استفاده شده است.
گوشی شیائومی Mi 10 به یک باتری 4780 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که از نوع لیتیوم پلیمری بوده، همچنین این گوشی هوشمند به قابلیت شارژ بی‌سیم با توان 30 وات مجهز شده است که چه در حالت بی سیم و چه با استفاده از سیم پشتیبانی می‌نماید و از قابلیت Power Delivery 3.0 نیز برخوردار است. همچنین شارژ معکوس بی‌سیم نیز در دسترس قرارگرفته است تا بتوانید ساعت هوشمند، هندزفری و یا گوشی دوستانتان را شارژ کنید. در جعبه گوشی شیائومی می 10 به‌صورت پیش‌فرض علاوه بر خود گوشی، آداپتور برق، کابل Type C، کاور، سوزن سیم‌کارت، کابل تبدیل USB Typp C به جک 3.5 میلی‌متری، راهنمای کاربر و کارت گارانتی ازجمله اقلامی هستند که همراه این محصول عرضه می‌‌شوند. البته باید در نظر داشت که اقلام می‌تواند بسته به پک‌های مختلف متفاوت باشد.

گوشی موبایل شیائومی Mi 10 Pro دارای ابعاد 162.6×74.8×9 میلی متر، وزن 208 گرم و در دو رنگ سفيد صدفی و آبی در بازار عرضه شده است. در ساخت این گوشی از دو لایه شیشه محافظ گوریلا گلس 5 با خمیدگی‌های متقارن و یک بدنه آلومینیومی استفاده شده است و پشت گوشی یک پنل شیشه‌ای مات است. اسپیکر و سنسور نور و مجاورت در قسمت بالای نمایشگر و دوربین سلفی، در گوشه سمت چپ صفحه نمایش قرار دارد. دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا روی لبه سمت راست، اسپیکر و میکروفون، پورت Type-C و یک درگاه برای دو سیم کارت روی لبه پایینی قرار گرفته و جایی برای کارت miceoSD در نظر گرفته نشده است. می‌توان گفت گوشی می 10 پرو از طراحی ارگونومیکی برخوردار بوده و به راحتی می‌توانید آن را در دست نگه دارید. سنسور اثر انگشت اپتیکال نیز همانند بسیاری از گوشی‌های پرچمدار در زیر نمایشگر جای گرفته و از طراحی کلی فوق نازکی بهره برده است. می 10 پرو شیائومی دارای نمایشگر 6.67 اینچی 1080×2340 سوپرامولد FHD+می‌باشد. نسبت صفحه نمایش به بدنه 89 درصد بوده و نسبت تصویر نیز 19.5:9 و تراکم پیکسلی آن، 386ppi می‌باشد. این دستگاه به عنوان یک دیوایس 90 هرتزی شناخته می‌شود تا برای اجرای بازی‌های سنگین و انجام امور روزمره روان باشد. نرخ نمونه برداری لمسی نیز به اندازه 180 هرتز می‌باشد. شیائومی در این محصول خود سه فضای رنگی Auto، Original و Saturated را قرار داده که هر کدام رنگ‌ها را به روش خاصی نشان می‌دهند. این صفحه نمایش دارای ویژگی DC mining یا تنظیم شدت نور به روش DC می‌باشد که منجر به کاهش پرپر زدن تصویر در مقایسه با روش PWM یا همان تنظیم روشنایی نمایشگر بر مبنای مدت زمان پالس‌های نوری ساطع شده عمل می‌کند. به این ترتیب، آسیب کمتری به چشم وارد می‌شود. همچنین، قابلیت Always-On با چندین واچ فیس و شخصی سازی‌های گسترده در اختیار شما قرار می‌گیرد. این گوشی دارای گواهینامه TUV Rheinland و نسبت کنتراست 5000000:1 می‌باشد.
این گوشی دارای ماژول دوربین چهارگانه اصلی با سنسور اصلی IMX686 سونی می‌باشد که دوربین عقب: لنز عریض (اصلی): 108 مگاپیکسل، اندازه حسگر 1/1.33 اینچ، اندازه پیکسل 0.8 میکرومتر، طول کانونی معادل 25 میلی‌متر، گشادگی دریچه دیافراگم f/1.69، فوکوس خودکار تشخیص فازی (PDAF)، لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS). دوربین تله‌فوتو: 12 مگاپیکسل، اندازه حسگر 1/2.6 اینچ، اندازه پیکسل 1.4 میکرومتر، لنز 50 میلی‌متری، گشادگی دریچه دیافراگم f/2.0، PDAF. لنز تله‌فوتو محدوده طویل: 8 مگاپیکسل، اندازه حسگر 1/4.4 اینچ، اندازه پیکسل 1.0 میکرومتر، لنز 94 میلی‌متری، گشادگی دریچه دیافراگم f/2.0، PDAF، OIS. دوربین فوق عریض: 20 مگاپیکسل، اندازه پیکسل 1.0 میکرومتر، اندازه حسگر 1/2.78 اینچ، 15 میلی‌متری، گشادگی دریچه دیافراگم f/2.2، فوکوس ثابث است. همچنین دوربین سلفی نیز 20 مگاپیکسل، گشادگی دریچه دیافراگم f/2.0، اندازه پیکسل 0.9 میکرومتر است.
دوربین اصلی دارای قابلیت فیلم برداری به صورت 3 کیفیت متفاوت با سرعت‌های مختلف می‌باشد که به صورت کیفیت 4320p با سرعت 30 فریم بر ثانیه ، کیفیت 2160p با سرعت‌های 30 و 60 فریم بر ثانیه ، کیفیت 1080p با سرعت‌های 30 ، 60 ، 120 ، 240 و 960 فریم بر ثانیه ، و همچنین دوربین سلفی دارای قابلیت فیلم برداری به صورت 2 کیفیت مختلف با سرعت‌های مختلف می‌باشد که به صورت کیفیت 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه و کیفیت 720p با سرعت 120 فریم بر ثانیه می‌باشد.
در Mi 10 Pro ، از تراشه اسنپدراگون 865 کوالکام استفاده شده که طی فرآیند 7 نانومتری ساخته شده است و در کنار آن مودم X55 برای پشتیبانی کامل از شبکه ۵G قرار گرفته است. این تراشه یک پردازنده 8 هسته‌ای می‌باشد که دارای 1 هسته 2.84 گیگاهرتزی Kryo 585، 3 هسته 2.42 گیگاهرتزی Kryo 585 و 4 هسته 1.8 گیگاهرتزی Kryo 585 می‌باشد. این تراشه به همراه واحد پردازنده گرافیکی Adreno 650، ارائه می‌شود. کمپانی شیائومی برای خنک کردن این دیوایس پرقدرت و برای حفظ سلامت باتری و پردازنده‌ها، از ۹ سنسور سنجش دما و برای تخلیه گرمای Mi 10 Pro، از طریق یک هیت‌سینک شش لایه گرافیتی و یک لایه فویل مسی استفاده کرده است. این سیستم خنک کننده سه بعدی تقریبا 70 درصد سطح داخلی گوشی را تحت پوشش خود گرفته تا ریسک ناشی از گرم شدن بیش از حد گوشی را تا حد ممکن کاهش دهد.
همچنین در بخش سیستم عامل نیز شیائومی می 10 پرو با سیستم‌عامل اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 11 عرضه شده است. در بخش حافظه نیز گوشی شیائومی Mi 10 Pro با سه اندازه مختلف رم و حافظه داخلی عرضه شده است که شامل 8 گیگابایت رم / 256 گیگابایت حافظه داخلی، 12 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی و در نهایت 12 گیگابایت رم با 512 گیگابایت حافظه داخلی است. تمامی رم‌های بکار گرفته شده در این نسخه‌ها از آخرین فناوری موجود حافظه رم یعنی LPDDR5 بهره می‌برند و تمامی حافظه‌های داخلی نیز از استاندارد حافظه UFS 3.0 استفاده می‌کنند. به خاطر این که ظرفیت حافظه این گوشی زیاد است، امکان قرار دادن مموری کارت میکرو SD در آن فراهم نیست.
به لطف وجود مودم اسنپدراگون X55 5G، از شبکه های 5G پشتیبانی کرده و همچنین از Wi-Fi 6 و بلوتوث نسخه 5.1 نیز برخوردار است. در مورد GPS، سیستم‌های تعیین موقعیت ماهواره‌ای GLONASS، BDS، GALILEO و QZSS در دسترس می‌باشند و همچنین، از ماژول NFC برخوردار است. درگاه مادون قرمز نیز به منظور کنترل وسایل خانه در دسترس می‌باشد. حسگرهای تعبیه شده در این مدل عبارتند از : اثرانگشت (زیر نمایشگر، اپتیکال)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما و فشارسنج می‌باشد.
در قسمت باتری، شیائومی باتری 4500 میلی آمپرساعتی را به کار گرفته که از قابلیت شارژ سریع 50 واتی، شارژ وایرلس 30 واتی و شارژ وایرلس معکوس 10 واتی پشتیبانی می‌کند. از این دستگاه برای شارژ سایر محصولات شیائومی که از تکنولوژی شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کنند نیز می‌توان بهره برد. این باتری در صورت استفاده متوسط کاربر از گوشی تا 2 روز دوام خواهد آورد. گوشی Mi 10 Pro 5G شیائومی در یک جعبه سیاه رنگ به بازار عرضه می‌شود، اما همه چیزهایی که در جعبه قرار دارند به رنگ سفید می‌باشند. آداپتور برق بزرگ 65 واتی، کابل USB/Type-C، مبدل Type-C به 3.5mm، ابزار بیرون آوردن سیم کارت و یک کاور پلاستیکی به همراه گوشی داخل جعبه قرار دارند.

گوشی موبایل شیائومی Mi 10 Lite دارای ابعاد 7.9 × 74.8 × 163.7 میلی‌متر ، وزن 192 گرم و در رنگ‌بندی آبی, خاکستری و سفید ارائه شده است. این گوشی از بدنه‌ای شیشه‌ای با فریم فلزی ساخته شده است و پنل جلو و پشتی این گوشی از فناوری گوریلاگلس 5 بهره می‌برد . فریم دور تا دور این گوشی آلومینیومی است که بسیار محکم و مقاوم ساخته ‌شده است. در قسمت بالای صفحه ‌نمایش این گوشی دوربین سلفی آن را می‌توان مشاهده کرد. و در پنل پشتی این گوشی دوربین مستطیلی شکل با چهار ماژول و لوگوی شیاومی دیده می‌شود. و لبه راست این گوشی دکمه‌‌های ولوم صدا و کلید پاور و لبه چپ محل قرار‌گیری سیم‌کارت است. حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است. متأسفانه این گوشی از میکرو SD پشتیبانی نمی‌کند اما خوشبختانه وجود جک 3.5 صدا و سنسور مادون‌قرمز در قسمت بالایی خبر خوبی برای کاربران شیائومی است. نمایشگر گوشی می 10 لایت AMOLED و اندازه‌ای برابر با 6.57 اینچ دارد. تراکم پیکسلی 392 پیکسل بر اینچ ، رزولوشن آن 1080×2340 پیکسل بوده و نسبت تصویر 19.5:9 می‌باشد. همچنین از استاندارد HDR10+ پشتیبانی می‌کند.
گوشی شیائومی می 10 لایت مجهز به یک دوربین 4 گانه با طراحی مستطیل شکل می‌باشد . دوبین اول که مجهز به یک سنسور 48 مگاپیکسلی واید است دارای گشودگی دیافراگم به اندازه ی 1.8 می‌باشد. لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی نیز گشودگی دیافراگمی به اندازه ی 2.2 است. سنسور سوم یک دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو برای عکس برداری از فاصله‌ی پارانوما از دیگر ویژگی‌های این دوربین چهارگانه است. همچنین این دوربین چهارگانه قادر به فیلم برداری با کیفیت‌های 2160p@30fps , 1080p@30/60/120fps و 720p@960fps است. لنز چهار که یک لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر پرتره است دارای گشودگی دیافراگم به اندازه ی 2.4 است. در خصوص برخی ویژگی‌های دوربین این گوشی از مواردی همچون Pro Mode، Shoot Steady و یک ویژگی هوش مصنوعی به نام AI dynamic skyscaping می‌توان نام برد.
دوربین سلفی گوشی می 10 لایت نیز به صورت یک ناچ قطره‌ای در بالای صفحه نمایش قرار دارد. این دوربین مجهز به یک سنسور 16 مگاپیکسلی واید با گشودگی دیافراگم به اندازه ی 2.5 می‌باشد که باعث می‌شود حتی در شرایط نوری کم نیز دوربین عملکرد خوبی از خود نشان دهد. این دوربین سلفی قابلیت عکس برداری پارانوما و HDR را نیز دارد و از فیلم برداری با رزولوشن 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.
شیائومی در ساخت این مدل از پردازنده‌ی Qualcomm SDM765 Snapdragon 765G که یک تراشه ی 7 نانومتری استفاده کرده است. و دفع حرارت آن با استفاده از فناوری LiquidCool شیائومی صورت می‌گیرد. این پردازنده در پشتیبانی از قابلیت 5G در گوشی می 10 لایت به خوبی عمل می کند. این پردازنده دارای یک هسته ی Kryo 475 Prime با سرعت 2.4 هرتز و یک هسته Kryo 475 Gold با سرعت 2.2 هرتز و در نهایت 6 هسته‌ی Kryo 475 Silver با سرعت 1.8 هرتز می‌­باشد و در مجموع یک پردازنده‌ی 8 هسته‌ای را تشکیل می‌دهد. پردازنده‌ی گرافیکی که در این مدل استفاده شده است Adreno 620 است که در بارگیری بازی‌های مختلف خوب عمل می‌کند. همچنین سیستم عامل این موبایل هوشمند Android 10.0 و رابط کاربری آن MIUI 11 می‌باشد. و از نظر حافظه هم این گوشی‌ در دو نسخه 128/6 و 128/8 گیگابایت عرضه خواهد شد. نوع حافظه بکار رفته در آن هم UFS 2.1 است. ارتقای حافظه داخلی از طریق microSDXC انجام می‌شود.
از ویژگی‌های گوشی موبایل شیائومی Mi 10 Lite می‌توان به وجود سنسور‌های حسگر اثرانگشت (زیر نمایشگر، اپتیکال)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، سنسور مادون قرمز و در قسمت امکانات ارتباطی دارای Wi-Fi 802.11 ، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات و همچنین بلوتوث نسخه 5 ، A-GPS، GLONASS، GALILEO، BDS اشاره کرد.
شیائومی Mi 10 Lite از یک باتری 4160 میلی آمپری استفاده می‌کند که با یک شارژر 20 واتی سریع از طریق درگاه USB-C که در نیم ساعت حدود 55 درصد باتری شما را شارژ می‌کند، همچنین این گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند این گوشی می‌تواند 26 ساعت مکالمه مداوم، 14 ساعت وب گردی و 21 ساعت پخش ویدیو به ثبت برساند. درون جعبه گوشی علاوه بر خود دستگاه یک عدد قاب ژله طبق معمولی شفاف کابل Type C و شارژر سریع مشاهده می‌شود.

گوشی موبایل شیائومی Mi 10 Ultra از دو سیم کارت (نانو سیم کارت ، آماده به کار دوگانه) پشتیبانی می‌کند و در ابعاد 162.4 * 75.1 * 9.5 میلیمتر طراحی شده است . بدنه‌ی این اسمارتفون به صورت جلوی شیشه‌‌ای (گوریلا گلس 5)، پشت شیشه‌‌ای (گوریلا گلس 6) و فریم از آلومینیوم ساخته شده است . وزن این گوشی هوشمند 221.8 گرم می‌باشد . و در رنگ‌بندی‌های مشکی، نقره‌ای و بی‌ رنگ وارد بازار شده است. بر روی پنل جلویی گوشی Mi 10 Ultra در بالا سمت چپ یک عدد حفره قرار گرفته است، که این حفره متعلق به دوربین سلفی این گوشی می‌شود. بر روی لبه سمت راست این گوشی کلید پاور و تنظیم صدا قرار گرفته‌اند. درگاه شارژ گوشی از نوع Type-C بوده و درگاه سیمکارت در لبه پایین گوشی تعبیه شده است.
نمایشگر Mi 10 Ultra ، ۶٫۶۷ اینچی از جنس OLED بوده و با رزولوشن 2340*1080 که از وضوح تصویر +FHD با قابلیت پشتیبانی از فضای رنگی ۱۰ بیتی و +HDR10 بهره می‌برد. چگالی تصویر در این نمایشگر به ۳۸۶ پیکسل بر هر اینچ می‌رسد. به لطف حذف حواشی، تقریبا ۹۰ درصد پنل جلویی را نمایشگر تشکیل می‌دهد. این صفحه نمایش برعکس همه گوشی‌ها از ۱۶ میلیون رنگ پشتیبانی نمی‌کند بلکه از یک بیلیون رنگ پشتیبانی می‌کند.گوشی شیائومی Mi 10 Ultra رفرش ریت 120 هرتزی دارد که کاملا باب میل گیمرها است. همچنین روشنایی نمایشگر 600 نیت می‌باشد.
در قاب پشتی Xiaomi Mi 10 Ultra شاهد حضور دوربین چهارگانه گوشی می 10 اولترا شیائومی با لنزهای بزرگ و برجسته آن هستیم. دوربین اصلی Mi 10 Ultra یک لنز 48 مگاپیکسلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال و فوکوس خودکار با تشخیص فاز است که سایز 1/1.3 اینچی، گشودگی دیافراگم f/1.9 و پیکسل های 1.2 میکرومتری است. دوربین دوم هم یک سنسور پریسکوپی 48 مگاپیکسلی و بزرگنمایی 120 برابری دیجیتال و بزرگنمایی 5 برابری اپتیکال برای این سنسور تله فتو در نظر گرفته شده است. این سنسور پیکسل‌های 0.8 میکرومتری ثبت می‌کند که برای داشتن عکس‌هایی با جزییات بیشتر و شفافیت بالاتر بسیار موثر است. لنز بعدی Mi 10 Ultra هم یک لنز تله فتو با گشودگی دیافراگم f/2.0 است که زوم اپتیکال دو برابری، پیکسل های 1.4 میکرومتری، فوکوس خودکار با تشخیص فاز دو برابری را در لیست قابلیت‌های خود ثبت کرده است. خوشبختانه با این گوشی از عکاسی فوق واید هم محروم نمی‌مانید و می‌توانید با سنسور 20 مگاپیکسلی با زاویه 128 درجه‌ای و پیکسل‌های 1.0 میکرومتری عکاسی با زاویه وسیع انجام دهید. همچنین هم دوربین تله‌فوتو و هم دوربین اصلی این محصول می‌توانند با سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه، ویدئو‌هایی با کیفیت ۸K ضبط کنند. دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 20 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.3 و لنز Wide می‌باشد که قابلیت فیلم برداری در کیفیت 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه و 720p با سرعت 120 فریم بر ثانیه را دارد.
در گوشی موبایل شیائومی Mi 10 Ultra از یک تراشه 7 نانومتر پلاس Snapdragon 865 استفاده شده است که پردازنده هشت هسته‌ای شامل 1 هسته 2.84 گیگاهرتز Kryo 585 و 3 هسته 2.42 گیگاهرتز Kryo 585 و 4 هسته 1.80 گیگاهرتز Kryo 585 می‌باشد. خنک کننده این تراشه وظیفه LiquidColl 2.0 می‌باشد، این خنک کننده گرافیت شش لایه‌ایی دارد و این خنک کننده در دسته Vapor Chamber قرار گرفته است که بتواند دمای گوشی را کنترل کند. پردازنده گرافیکی به کار رفته Adreno 650 می‌باشد. همچنین بخش نرم‌افزاری این گوشی هوشمند سیستم عامل Android 10.0 را همراه با رابط کاربری MIUI 12 اجرا می‌کند. Mi 10 Ultra در چهار مدل از قبیل 8 گیگابایت رم 128 گیگابایت ، 8 گیگابایت رم 256 گیگابایت ، حافظه رم 12 گیگابایتی 256 گیگابایت و حافظه 16 گیگابایتی رم 256 گیگ که رم گوشی از نوع LPDDR5 بوده و حافظه داخلی از نیز از استاندارد سرعت UFS 3.1 بهره می‌برد.
از دیگر نکات قابل ذکر در مورد این گوشی باید به پشتیبانی از فناوری بلوتوث 5.1 ، درگاه اینفرارد، NFC،‌ هات اسپات ، وای‌فای 6، اسپیکرهای استریو و قابلیت تشخیص چهره از طریق دوربین سلفی اشاره کرد. سنسور‌های این گوشی هوشمند شامل سنسور اثر انگشت (زیر صفحه نمایش، نوری) ، شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، حسگر مجاورتی ، قطب نما و فشار سنج می‌باشد .
Xiaomi Mi 10 Ultra از یک باتری غیر قابل جابجایی از نوع باتری لیتیوم یون با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و از تکنولوژی شارژ سریع سیمی 120 وات ، شارژ سریع بی سیم 50 وات و شارژ معکوس 10 وات پشتیبانی می‌کند . این شارژر می‌تواند در مدت حدودا 21 دقیقه یک باتری کاملا خالی را 100 درصد شارژ کند.

گوشی موبایل شیائومی Mi Note 10 دارای ابعاد 157.8×74.2×9.7 میلی متر ، 208 گرم وزن و در رنگ‌بندی‌های سبز ، سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. همچنین جنس قاب پشت و جلوی گوشی شیشه است که با فناوری Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود به علاوه فریمی از جنس آلومینیوم دور بدنه اسمارت فون را در برگرفته است. در سمت راست گوشی کلیدهای تنظیم صدا، کلید پاور و درگاه سیم کارت قرار گرفته و در سمت چپ هیچ کلیدی دیده نمی‌شود. لبه پایینی گوشی میزبان درگاه USB-C، جک ۳.۵ میلی متری هدفون، اسپیکر و میکروفون می‌باشد و لبه بالایی از میکروفون دوم و فرستنده مادون قرمز میزبانی می‌کند. این گوشی از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند ولی شیائومی درگاهی برای استفاده از کارت حافظه جانبی در نظر نگرفته است. حسگر اپتیکال اثرانگشت این گوشی نیز در زیر صفحه نمایش قرار گرفته که از سرعت نسبتا خوبی برخوردار است. دوربین اصلی پنجگانه این گوشی میان رده به صورت عمودی روی پنل پشتی قرار گرفته و لوگوی شیائومی نیز در همین راستا در قسمت پایینی درج شده است. و در قسمت جلویی علاوه بر صفحه نمایش و اسپیکر مکالمه شاهد دوربین سلفی هستیم که درون یک بریدگی قطره‌ای قرار گرفته‌ است.
در Mi Note 10 از یک صفحه‌نمایش 6.47 اینچی AMOLED با وضوح 1080×2340 پیکسل استفاده شده که از تراکم پیکسلی 398 ppi با نسبت 19.5:9 استفاده می‌کند. میزان روشنایی عادی این پنل 430 نیت است که این میزان در حالت حداکثری به 600 نیت می‌رسد. کنتراست 400,000:1، پشتیبانی از DCI-P3 و مجوز TÜV Rheinland در رابطه با عملکرد در نور کم دیگر مشخصات این صفحه‌نمایش را تشکیل می‌دهند. با توجه به استفاده این گوشی از بریدگی قطره‌ای و حاشیه‌های باریک نسبت صفحه نمایش به بدنه، به عدد 87/8 درصد رسیده است. نمایشگر این گوشی از استاندارد HDR10 هم پشتیبانی می‌کند و دارای قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن (Always-on display) می‌باشد.
در پشت گوشی شاهد وجود ماژول پنج گانه دوربین هستیم که در یک خط مستقیم طراحی شده‌اند. در کنار لنز‌های دوربین اصلی گوشی هم چهار چراغ فلش LED تعبیه شده‌اند که در دو دسته دو تایی مشخص هستند. دو فلش LED مانند سایر گوشی‌های دیگر عمل می‌کنند و دو فلش دیگر وظیفه پخش نور نرم را به عهده دارند. دوربین اصلی این گوشی دارای یک سنسور 108 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 و فاصله کانونی 25 میلی‌متر از لنز واید بهره می‌برد و همچنین دارای سایز سنسور 1/1.33 اینچ و سایز پیکسل 0.8 میکرومتر و لرزشگیر OIS می‌باشد. این گوشی از دو دوربین تله فوتو با سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم F/2.0 استفاده می‌کند. دوربین 12 مگاپیکسلی دارای دریچه دیافراگم f/2.0 و فاصله کانونی 50 میلی‌متر می‌باشد. این سنسور نیز دارای لنز تله فوتو است و قابلیت زوم اپتیکال 2 برابر دارد. دوربین 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 دارای لنز تله فوتو می‌باشد و به علاوه دارای لرزشگیر OIS است و همچنین قابلیت زوم اپتیکال 5 برابر دارد. دوربین فوق عریض این گوشی یک سنسور 20 مگاپیکسلی و از لنز اولتراواید با سایز سنسور 1/2.8 اینچ و سایز پیکسل 1.0 میکرومتر برخوردار است و دوربین ماکرو آن از یک سنسور 2 مگاپیکسلی که دارای دریچه دیافراگم f/2.4، سایز سنسور 1/5 اینچ و سایز پیکسل 1.75 میکرومتر بوده و قابلیت عکسبرداری ماکرو دارد. از دیگر قابلیت‌های دوربین اصلی می‌توان به قابلیت پانوراما (Panorama)، عکسبرداری پرتره ، HDR و ضبط ویدئو‌های 4k با فریم ریت 30 فریم در هر ثانیه اشاره کرد. دوربین سلفی از سنسوری 32 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.0 و سایز پیکسل 0.8 میکرومتر می‌باشد و قابلیت عکاسی HDR دارد همچنین قادر به ضبط فیلم با رزولوشن Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه می‌باشد.
شیائومی برای می نوت 10 یک پردازنده 8 نانومتری Snapdragon 730G ساخت شرکت کوالکام استفاده کرده است. این پردازنده هشت هسته‌ای از دو هسته Kryo 470 Gold با فرکانس 2/2 و شش هسته Kryo 470 Silver با فرکانس 1/8 استفاده می‌کند. پردازنده گرافیکی این گوشی Adreno 618 می‌باشد که برای انجام بازی‌ها بهینه سازی شده است. و اما شیائومی در بخش نرم‌افزاری نیز از سیستم عامل Android 9.0 و همچنین رابط کاربری MIUI 11 استفاده کرده است. همچنین گوشی شیائومی از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 نیز بهره می‌برد. از ویژگی‌های گوشی موبایل شیائومی Mi Note 10 در بخش ارتباطات اتصال 4G پر سرعت، بلوتوث نسخه 5، وای‌فای ac دو باند، NFC و مسیریاب‌های GPS/GLONASS/Galileo بر می‌خوریم و جک 3.5 میلی‌متری هدست و درگاه USB-C نیز در آن حضور دارد.
Mi Note 10 از باتری لیتیوم پلیمری به‌ صورت غیرقابل تعویض با ظرفیت ۵۲۶۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد . این باتری از طریق درگاه USB-C با شارژر پر توان 30 واتیPD پر می‌شود که طبق ادعای شیائومی در عرض 30 دقیقه، 58 درصد از ظرفیت باتری را پر کرده و شارژ کامل آن نیز تنها در 65 دقیقه انجام می‌شود. در استفاده متوسط می نوت 10 می‌تواند شما را تا 2 روز همراهی کند که برای یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگ فوق‌العاده محسوب می‌شود. در جعبه می نوت 10 علاوه بر گوشی، دفترچه راهنما و سوزن سیم کارت، یک شارژر سریع 30 واتی همراه با کابل USB-C و یک قاب محافظ به چشم می‌خورد.

گوشی موبایل شیائومی Mi Note 10 Pro دارای ابعاد 157.8*74.2*9.7 میلی‌متر با وزن 208 گرم و در رنگ‌بندی‌های سفید، مشکی و سبز ساخته شده است. قاب جلو و پشتی این گوشی شیشه‌ای بوده که استفاده از این جنس باعث شده تا زیبایی گوشی چندین برابر شود. برای بالا بردن مقاومت و استحکام این گوشی، شیائومی از محافظ Gorilla Glass استفاده کرده که این محافظ باعث شده تا مقاومت این مدل افزایش یابد. همچنین شیائومی برای دور این گوشی از یک فریم آلومینیومی استفاده کرده که مقاومت دستگاه را بهبود بخشیده است. در قاب پشتی دستگاه شاهد پنج دوربین، دو فلش دوگانه و لوگوی شیائومی هستیم. و در قسمت جلویی علاوه بر صفحه نمایش و اسپیکر مکالمه شاهد دوربین سلفی هستیم که درون یک بریدگی قطره‌ای قرار گرفته‌ است. در سمت راست گوشی کلیدهای تنظیم صدا، کلید پاور و درگاه سیم کارت قرار گرفته و در سمت چپ هیچ کلیدی دیده نمی‌شود. لبه پایینی گوشی میزبان درگاه USB-C ، جک 3/5 میلی متری هدفون، اسپیکر و میکروفون می‌باشد و لبه بالایی از میکروفون دوم و فرستنده مادون قرمز میزبانی می‌کند. این گوشی از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند ولی شیائومی درگاهی برای استفاده از کارت حافظه جانبی در نظر نگرفته است. حسگر اپتیکال اثرانگشت این گوشی نیز در زیر صفحه نمایش قرار گرفته که از سرعت نسبتا خوبی برخوردار است.
گوشی می نوت ۱۰ پرو از یک صفحه نمایش 6.47 اینچی از نوع آمولد با رزولوشن 1080×2340 پیکسلی و تراکم پیکسلی 398ppi با نسبت 19.5:9 استفاده می‌کند. همچنین از روشنایی 430 نیت بهره برده و به گفته‌ی شیائومی حداکثر روشنایی این دستگاه به 600 نیت نیز خواهد رسید با توجه به استفاده این گوشی از بریدگی قطره‌ای و حاشیه‌های باریک نسبت صفحه نمایش به بدنه، به عدد 87/8 درصد رسیده است. نمایشگر این گوشی از استاندارد HDR10 هم پشتیبانی می‌کند و دارای قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن (Always-on display) می‌باشد.
گوشی موبایل شیائومی Mi Note 10 Pro از یک دوربین پنج‌گانه و دو فلش دوگانه استفاده می‌کند. در این گوشی دو فلش LED مانند سایر گوشی‌های دیگر عمل می‌کنند و دو فلش دیگر وظیفه پخش نور نرم را به عهده دارند. دوربین اصلی این گوشی دارای یک سنسور 108 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/1.7 و لرزشگیر اپتیکال است که می‌تواند عکس‌هایی با جزئیات بالا ثبت کند. این گوشی از دو دوربین تله فوتو با سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم F/2.0 استفاده می‌کند. دوربین 12 مگاپیکسلی آن بهترین دوربین برای ثبت عکس‌های پرتره است. دوربین 5 مگاپیکسلی دارای لرزشگیر اپتیکال می‌باشد و دارای توانایی زوم اپتیکال 5 برابر، زوم هیبرید 10 برابر و زوم دیجیتال 50 برابر است. دوربین فوق عریض این گوشی یک سنسور 20 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.2 دارد و دوربین ماکرو آن از یک سنسور 2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.4 استفاده می‌کند. دوربین این گوشی توانایی ضبط فیلم‌های 4K و فیلم‌های فوق آهسته 960 فریم بر ثانیه با کیفیت HD را دارد. دوربین سلفی از سنسوری 32 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.0 با قابلیت عکاسی HDR و توانایی ضبط فیلم‌های فول اچ دی 30 فریم بر ثانیه استفاده می‌کند.
پردازنده بکار رفته در این گوشی یک پردازنده هشت هسته‌ای 8 نانومتری از نوع Qualcomm SDM730 Snapdragon است که ۲ هسته آن از نوع Kryo 470 Gold با فرکانس 2.2 گیگاهرتز هستند و ۶ هسته دیگر آن از نوع Kryo 470 Silver با فرکانس 1.8 گیگاهرتز اطلاعات را پردازش می‌کنند. درون این پردازنده یک پردازشگر گرافیکی Adreno 618 نیز بکار گرفته شده است. شیائومی نوت 10 پرو از لحاظ میزان حافظه RAM در یک نسخه با حافظه 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایتی طراحی و عرضه شده است که البته به دلیل حافظه بالای آن قابلیت اتصال به کارت میکرو اس دی وجود ندارد. و همچنین از سیستم عامل با اندروید 9 استفاده می‌کند که قابل ارتقا به اندروید 10 نیز می‌باشد. از ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به wifi ، باند دوگانه، هات اسپات، بلوتوث نسخه 5 و همچنین استفاده از حسگر‌های اثر انگشت زیر صفحه نمایش، شتاب سنج، ژیروسکوپ،حسگر مجاورتی و قطب نما اشاره کرد.
یکی دیگر از نقاط قوت گوشی می نوت ۱۰ پرو استفاده از باتری توانمند 5260 میلی آمپر ساعتی است. این باتری قدرتمند با همراهی یک شارژر فوق سریع 30 واتی تکمیل شده است. این شارژر می‌تواند گوشی شما را در مدت 30 دقیقه 58 درصد شارژ کند و برای شارژ کامل به 65 دقیقه زمان نیاز دارد. در استفاده متوسط Mi Note 10 Pro می‌تواند شما را تا 2 روز همراهی کند که برای یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگ فوق‌العاده محسوب می‌شود. در جعبه می نوت ۱۰ پرو علاوه بر گوشی، دفترچه راهنما و سوزن سیم کارت، یک شارژر سریع 30 واتی همراه با کابل USB-C و یک قاب محافظ وجود دارد.

گوشی موبایل شیائومی Mi Note 10 Lite دارای ابعاد 9.67×74.2×157.8 میلی‌متر ، وزن 204 گرم و در سه رنگ مشکی ، سفید و بنفش به بازار ارائه شده است. شیائومی Mi Note 10 Lite از بدنه‌ای شیشه‌ای با فریم فلزی ساخته‌شده که توسط گوریلاگلس 5 محافظت‌ شده است. قسمت جلویی این دستگاه دارای صفحه‌نمایشی با لبه‌های خمیده می‌باشد. در قسمت بالای صفحه‌نمایش دوربین سلفی که به صورت ناچ قطره‌ای در آن جای گرفته است را می‌توان مشاهده کرد. چینش خطی ماژول دوربین با چهارحسگر و لوگوی شیاومی از مواری هستند که می‌توان آن‌ها در قسمت پشتی این دستگاه مشاهده کرد. لبه راست این دستگاه محل قرار گیری دکمه‌های ولوم صدا و کلید پاور است . در قسمت بالای نمایشگر توری بلندگو قرار گرفته است و حواشی اطراف نمایشگر ضخامت کمی دارند. حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر از نوع اپتیکال و با سرعت تشخیص بالا است. در قسمت پایین درگاه یواس‌بی C، بلندگو، میکروفون اصلی و جک صوتی 3.5 میلی‌متری قرار دارد. گوشی موبایل شیائومی می نوت 10 لایت با یک صفحه‌نمایش 6.47 اینچی و پنل امولد با رزولوشن 2340×1080 پیکسل با کیفیت +FullHD و با پشتبانی از HDR10 طراحی و ساخته‌شده است. نسبت تصویر 19.5:9 و تراکم پیکسلی 398 پیکسل در هر اینچ برای این گوشی در نظر گرفته‌شده است . روشنایی معمول این پنل 430nits است شده که در حداکثر مقدار خود به 600nits می‌رسد.
شیائومی در پنل پشتی این گوشی دوربین اصلی چهارگانه‌ای در نظر گرفته است که به صورت افقی و به زیبایی تمام در پنل پشتی قرار گرفته‌اند سنسور اصلی این دوربین چهارگانه یک سنسور 64 مگاپیکسلی IMX686 سونی، اندازه حسگر 1/1.72 اینچ، حسگر Quad Bayer، اندازه پیکسل 0.8 میکرومتر، طول کانونی معادل 26 میلی‌متر، گشادگی دریچه دیافراگم f/1.9، فوکوس خودکار تشخیص فازی (PDAF). و یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید اندازه حسگر 1/4 اینچ، اندازه پیکسل 1.12 میکرومتر، ضریب اف f/2.2، فوکوس ثابت ، یک سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی با گشادگی دریچه دیافراگم f/2.4 و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی، اندازه حسگر 1/5 اینچ، اندازه پیکسل 1.75 میکرومتر، ضریب اف f/2.4، فوکوس خودکار آن را همراهی می‌کنند و یک فلاش LED دوگانه نیز در کنار این مجموعه قرار گرفته است . دوربین اصلی این گوشی از قابلیت vlog Mode پشتیبانی می‌کند. در این حالت می‌توانید ویدئوهای مورد نظر خود را ایجاد کرده و آن‌ها را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید. گذشته از این موارد، دوربین اصلی شیائومی Mi Note 10 Lite قابلیت ضبط ویدئوهای 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارد و همچنین از قابلیت‌های HDR و پاناروما هم پشتیبانی می‌کند. در پنل جلویی و در بریدگی U شکل بالای نمایشگر هم دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی واید با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.5 تعبیه شده است. و می‌تواند با کیفیت 4K و همچنین در حالت اسلوموشن با نرخ 960 فریم در ثانیه فیلمبرداری کند. و علاوه بر فیلمبرداری 1080p، عکاسی پانوراما نیز انجام می‌دهد.
در گوشی موبایل شیائومی Mi Note 10 Lite پروسسور 8 نانومتری Snapdragon 730G از دو هسته پیشرفته Kryo 470 مبتنی بر Cortex-A76 و 6 هسته مبتنی بر Cortex A55 و با سرعت ۲٫۲ گیگا هرتز استفاده شده و گرافیک آن نیز از نوع Adreno 618 است. همچنین سیستم عامل پیش‌فرض این گوشی اندروید ۱۰ و رابط کاربری آن MIUI 11 است. حافظه رم گوشی 6 یا 8 گیگابایت از نوع LPDDR4X بوده و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 غیر قابل ارتقاء دارد. از جمله دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند جک 3.5 میلیمتری هدفون، NFC ، یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش و درگاه مادون قرمز و گزینه‌های ارتباطی از جمله وای‌فای دو باند ac ، بلوتوث نسخه 5، درگاه اینفرارد، اتصال NFC و مسیریاب‌های GPS/GLONASS/Galileo/BeiDou می‌باشد.
گوشی Mi Note 10 Lite از یک باتری 5260 میلی‌آمپری بهره گرفته است که برای شارژ شدن از شارژر 30 واتی استفاده می‌کند. با شارژ سریع 30 واتی، تنها در عرض 30 دقیقه، 58 درصد ظرفیت کل باتری را توسط پورت Type-C شارژ می‌شود. با در نظر گرفتن ظرفیت بالای باتری گوشی می نوت 10 لایت می‌توان گفت که این گوشی هوشمند می‌تواند به راحتی تا یک روز کاری از پس انجام کارهایی نظیر بازی کردن، وب گردی و گوش دادن به موسیقی برآید و نیاز کاربرانش را برطرف سازد. درون جعبه گوشی Mi Note 10 Lite یک عدد قاب ژله‌ای ساده شفاف، کابل تایپ سی و شارژر سریع 30 واتی قرار داده شده است، همچنین سوزن سیم‌کارت، راهنمای کاربر و کارت گارانتی از دیگر مواردی است که می‌توان آن را در جعبه این محصول مشاهده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...