بررسی موبایل

بهترین گوشی‌های موبایل چینی

بهترین گوشی‌های موبایل چینی

اخیرا نوآوری‌ها در طراحی این گوشی‌های چینی به حدی رسیده است که آن‌ها را جزء گوشی‌های پرفروش دنیا کرده است. فقط کافی است به نمودار بزرگترین سازندگان تلفن دنیا نگاهی بیندازید و شاهد ظهور برندهایی با نام های هواوی، اوپو، شیائومی و بسیاری دیگر خواهید بود. این تصادفی نیست: بلکه به این دلیل است که بازار گوشی‌های چینی بسیار رشد کرده است، اما خریداران بین المللی نیز از گوشی‌های اندرویدی چینی راضی هستند. گوشی‌های جدید زیادی وجود دارد که لازم است در مورد آن‌ها بدانید. در زیر نگاهی به بهترین گوشی‌های موبایل چینی خواهیم انداخت.

Realme X2 Pro

برند Oppo و Realme برند فرعی این شرکت به سرعت با گوشی‌های خود به محبوبیت زیادی رسیدند اما Realme X2 Pro یکی از قابل توجه گوشی‌های این برند است. یکی دیگز از بهترین گوشی‌های موبایل چینی ریلمی است.ریلمی X2 پرو دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی Fluid Super AMOLED با رزولوشن 1080p9 است. نرخ به‌روزرسانی این نمایشگر 90 هرتز است و از HDR10+ پشتیبانی کرده و تمام فضای رنگ DCI-P3 را پوشش می‌دهد. در زیر این نمایشگر سنسور اثر انگشتی قرار گرفته است که در مقایسه با نسل قبلی که در X2 استفاده شده سریع‌تر است و به جای 0.36 ثانیه در 0.23 ثانیه قفل دستگاه را باز می‌کند.قلب تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون 855+ کوالکام است. X2 Pro اولین گوشی ریلمی با تراشه سری 8 است که می‌توان آن را دارای سریعترین پردازنده موبایلی در دستگاه‌های اندرویدی دانست. این چیپست با یک محفظه بخار و از طریق ورقه‌های گرافیتی که وظیفه انتقال گرما را برعهده دارند، خنک خواهد شد. قابلیت HyperBoost 2.0 با وعده فریم ریت پایدار در کنار Touch Boost 2.0 که پاسخگویی تاچ را تا 35 درصد بالاتر می‌برد، نوید یک تجربه گیمینگ فوق‌العاده را به کاربر می‌دهند.
نسخه پایه این دستگاه دارای 6 گیگابایت حافظه رم UFS 2.1 و 64 گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد. اما نسخه‌های بالاتر 8/128 گیگابایتی و حتی 12/256 گیگابایتی حتی با حافظه‌های سریعتر UFS 3.0 نیز در دسترس خواهند بود. از آنجاییکه این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند، انتخاب حافظه‌های بالاتر به نظر صحیح می‌آید. Realme X2 Pro . دارای دوربین چهارگانه در قاب پشتی خود می‌باشد. سنسور اصلی این دستگاه GW1 سامسونگ است که 64 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.8 و اندازه پیکسلی 0.8 میکرومتر می‌باشد. این سنسور از قابلیت Quad Bayer برای ترکیب 4 به 1 پیکسل‌ها بهره می‎برد و در شرایط خاص عکس‌های 16 مگاپیکسلی با کیفیت بهتر ارائه می‌کند. Nightscape 2.0، حالت بهبودیافته عکاسی در شب با استفاده از هوش مصنوعی و ترکیب چند فریم به کاهش نویز و تأثیر لرزش دست کمک کرده و محده دینامیکی را بهبود بخشیده است.
دومین دوربین جذاب این دستگاه دارای سنسور 13 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم 2x می‌باشد. نه این دوربین و نه سنسور اصلی لرزشگیر اپتیکال تصویر ندارند، با این حال برای فیلمبرداری لرزشگیر الکترونیکی در نظر گرفته شده که در حالت 4K نیز فعال است. سنسور سوم 8 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 115 درجه می‌باشد و دارای فوکوس خودکار با تشخیص فاز و حالت اختصاصی عکاسی ماکرو (برای سوژه‌های نزدیک از فاصله 2.5 سانتیمتری) است. این دوربین امکان فیلمبرداری 720p صحنه آهسته در نرخ 960 فریم بر ثانیه را نیز دارد.دوربین چهارم هم یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای عکاسی پرتره را دارد که با تشخیص عمق تصویر، پس‎زمینه را تار خواهد کرد. این دوربین همچین با بهبود کنتراست تصویر کیفیت تصاویر دوربین اصلی را بهبود می‌بخشد. دوربین اصلی گوشی هم 16 مگاپیکسلی است و از قابلیت ترکیب پیکسلی، حالت Nightscape و لرزشگیر الکترونیکی برای فیلمبرداری بهره می‌برد.
Realme X2 Pro دارای یک باتری 4000 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع SuperVOOC پنجاه واتی است. این شارژر در مدت 30 دقیقه 80 درصد از ظرفیت باتری را شارژ می‌کند. این گوشی هم در قاب جلو و عقب دارای محافظ گوریلا گلس 5 است. شیشه جلو مسطح است اما ساختار قاب پشتی به‌گونه‌ای طراحی شده که در دست گرفتن آن آسان‌تر است. X2 پرو چهار گزینه رنگی؛ آبی اقیانوسی، نقره‌ای نیمه‌شب و دو نسخه Master Editions در رنگ‌های قرمز و خاکستری خواهد داشت. این گوشی دارای موتور Tactile Linear برای بازخوردهای هپتیک است و از بلندگوهای دوگانه Ultra-Linear و فناوری Dolby Atmos و Hi-Res بهره می‌برد.

Oppo Reno Ace

این گوشی یکی دیگر از بهترین گوشی‌های موبایل چینی است که با شارژ ۶۵ واتی در کمتر از نیم ساعت شارژ می‌شود و با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری مدت‌ها شارژ را در خود نگهدارد. صفحه نمایش آمولد زیبا با سرعت رفرش ۹۰ هرتز و درخشندگی عالی صفحه نمایش، دوربینی که با فیلمبرداری 4K فراتر از انتظار است، می‌تواند به شما نوید گوشی خوبی را دارد.حاشیه های جانبی صفحه نمایش Oppo Reno Ace بسیار باریک است تا جایی که با نرخ 16 درصدی، میتوانیم ادعا کنیم این مفهوم در نمایشگر این گوشی بسیار کمرنگ است. 74 درصد از قاب رویی اوپو رینو ایس در اختیار صفحه نمایش 6.5 اینچی است که کیفیت 1080 در 2400 پیکسلی را برای بیننده تدارک دیده است.یک حساب سرانگشتی با توجه به سایز 6.5 اینچی و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسلی این صفحه نمایش، به تراکم پیکسلی 405 پیکسل بر اینچ می‌رسیم که اغلب اوقات در مدل های پرچم دار دیده می‌شود.پنل AMOLED این صفحه نمایش نسبت به نمونه های دیگر کم مصرف، نازک، دارای رنگ های طبیعی، زاویه دید نسبتا گسترده، سرعت بالاتر در زمان پاسخگویی، مشکی عمیق تر و کنتراست بالاتر دارد که مزایای رقابتی این نمایشگر به حساب می‌آید.البته مزیت نمایشگر اوپو رینو Ace به همین جا ختم نمی‌شود؛ قابلیتی که این محصول تازه وارد اوپو را خبرساز کرده، نرخ پاسخدهی 90 هرتزی آن است که علاوه بر روان بودن لمس، باعث بهبود سرعت بازی های موبایلی نیز می‌شود.
پوشش محافظ این نمایشگر نسل ششم گوریلا گلس کمپانی کورنینگ می‌باشد.دوربین اصلی این موبایل هوشمند با ساختار عمودی در وسط قاب پشتی تعبیه شده و متشکل از چهار لنز 48، 13، 8 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده که به ترتیب سنسورهای واید، تله فتو، فوق واید و سنسور سیاه و سفید هستند.لنز 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 همراه شده و پیکسل های 0.8 میکرومتری دارند که علاوه بر عکس های شفاف و عمیق، هیچ رد و نشانی از نویز و تاری در عکس نخواهند داشت.لنز سلفی که داخل بریدگی نمایشگر تعبیه شده، رزولوشن 16 مگاپیکسلی داشته و به واسطه وسعت دید بالایی که دارد، یک لنز واید 26 میلی متری است. جای قابلیت فیلمبرداری هم برای لنز سلفی خالی نمانده و این دوربین با کیفیت 1080p فیلمبرداری سلفی نیز انجام می‌دهد.پردازنده مرکزی اوپو رینو Ace، اسنپ دراگون 855 پلاس است که بهبود عملکرد 15 درصدی نسبت به اسنپدراگون 855 را به نام خود ثبت کرده است. این تراشه تازه وارد که مهمان پرچم داران برندهای موبایل است، با پردازنده گرافیکی بهبود یافته یک قدم جلوتر از اسنپدراگون 855 ایستاده است.این تراشه برای تکمیل فعالیت همه فن حریف خود پردازنده گرافیکی Adreno 640 را مکمل قرار داده است و همه این‌ها بر بستر رم 12 گیگابایتی جریان سریع و روانی را تدارک دیده اند.

Xiaomi Mi Note 10

شیائومی، شرکتی است که قصد دارد محصولاتی با ارزش بسیار بالا و با قیمت‌های رقابتی مناسب ارائه دهد. از گوشی‌های هوشمند خود گرفته تا انواع گجت‌ها، شیائومی با تعهد به حداکثر ۵٪ حاشیه سود، نسبت قیمت به عملکرد را تا حد قابل توجهی پایین آورده است. با Mi Note 10، این شرکت بار دیگر مرزهای امکانات فوق العاده در یک گوشی هوشمند را درنوردیده است. این گوشی شیائومی چندین مشخصات شگفت‌انگیز را ارائه می‌دهد که امروز در کمتر اسمارتفونی می‌توان یافت.اولین گوشی دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دستاوردی نو محسوب می‌شود و جزئیات بی سابقه‌ای را ثبت می‌کند. در داخل این گوشی تراشه اسنپدراگون ۷۳۰ خودنمایی می‌کند که با اینکه قدرتمندترین سری اسنپدراگون نیست، اما سرعت زیادی دارد و پردازنده مقرون به صرفه محسوب می‌شود. این گوشی از باتری ۵۲۶۰ میلی آمپرساعتی برخوردار است.

Mi Note 10 از شارژر ۳۰واتی بهره می‌برد، بنابراین به سرعت شارژ می‌شود. گوشی مشکی با کیس سیاه همراه است. نسخه سبز رنگ نیز همین‌گونه است، اما اگر مدل سفید را خریداری می‌کنید یک کیس شفاف خواهید داشت. علاوه بر این هدفون در جعبه وجود ندارد. Xiaomi Mi Note 10 یک گوشی خوش ساخت است که دارای لبه‌های شیشه‌ای خمیده و قاب آلومینیومی محکم است. اگرچه به خوبی ساخته شده، طراحی آن آنچنان قابل توجه نیست. گفته می‌شود شیائومی بیشتر در مورد ویژگی‌های فنی و نرم افزار کار می‌کند و توجه کمتری به طراحی دارد.

Mi Note 10 دارای صفحه نمایش نسبتاً بزرگ ۶٫۴۷ اینچ با کیفیت Full HD + است. در قسمت پایین نمایشگر یک حاشیه باریک و ناچ قطره‌ای در قسمت بالای آن قرار دارد. در لبه بالایی بلندگو وجود دارد. همه دکمه‌ها در سمت راست گوشی قرار دارند. در بالای سمت راست یک راکر صدا وجود دارد که یک دکمه پاور به طور مستقیم در زیر آن قرار دارد.در پایین، درگاه سیم کارت را پیدا خواهید کرد. این دستگاه از microSD پشتیبانی نمی‌کند. در قسمت زیرین گوشی درگاه USB-C، بلندگوها، میکروفون و جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری قابل مشاهده است. در قسمت بالای گوشی یک میکروفون دیگر و یک بلستر IR وجود دارد. قسمت پشتی این گوشی طراحی تمیز دارد که دارای انعکاس جالبی بوده و البته جای اثرانگشت روی آن باقی خواهد ماند.در سمت چپ، پنج دوربین را در یک خط مستقیم در لبه پیدا خواهید کرد. در سمت راست دوربین‌ها، چهار فلش مختلف وجود دارد. شیشه صفحه نمایش و قسمت پشتی این گوشی با پوشش Gorilla Glass 5 محافظت می‌گردد.

Mi Note 10 از پنل Full HD + استفاده می‌کند که مانند پنل OnePlus 7T بسیار عالی به نظر می‌رسد. این پنل AMOLED است، بنابراین دارای رنگ سیاه عمیق با نسبت کنتراست ۴۰۰۰۰۰: ۱ است. حداکثر میزان روشنایی آن در حدود ۴۲۲ نیت است، با وجود آنکه به اندازه سایر گوشی‌ها روشن نیست، اما در زیر نور خورشید کاملاً خواناست. حسگر اثر انگشت زیرصفحه نمایش با سرعت و دقت کار می‌کند زیرا شیائومی اندازه حسگر را افزایش داده است. Xiaomi Mi Note 10 به یک باتری بزرگ ۵۲۶۰ به عنوان منبع تغذیه تکیه می‌کند، بنابراین این امر حس می‌شود که عمر باتری بسیار عالی است. همچنین اسنپدراگون ۷۳۰جی از لحاظ مصرف انرژی نسبت به Snapdragon 855 بسیار کارآمدتر است و باعث افزایش عمر باتری می‌شود.

Honor View 30

این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های موبایل چینی و محبوبترین گوشی‌های هواوی است که ارزش خرید زیادی دارد و مخاطبین جوان زیادی را به خود جلب کرده است.از نظر سخت افزار این گوشی قدرت زیادی دارد.Honor V30 به یک صفحه نمایش 6.57 اینچی از نوع LCD با وضوح تصویر +Full HD مجهز است. در این گوشی‌ حسگر اسکنر اثر انگشت در لبه کناری گوشی تعبیه شده است. در پشت گوشی یک برآمدگی بزرگ قرار دارد که دوربین سه تایی را در خود جای داده است.از حسگر 40 مگاپیکسلی IMX600 سونی با Dual OIS و فوکوس خودکار لیزری برای دوربین پشتی اصلی خود بهره می‌برد نسخه V30 دارای گشودگی F/1.8 و نسخه Pro دارای گشودگی F/1.6 است.دوربین دوم یک تله فتو 8 مگاپیکسلی با بزرگ نمایی سه برابری، لنز F/2.4 و OIS است.صفحه نمایش این گوشی دارای یک بریدگی کشیده است که دو دوربین جلویی آن‌ها را در خود جای داده است. دوربین سلفی اصلی 32 مگاپیکسلی بوده و از حالت Super Night Mode بهره می‌برد. دوربین دوم یک التراواید 8 مگاپیکسلی با میدان دید 105 درجه است.
آنر V30 از چیپست رده بالا Kirin 990 5G در ترکیب با 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و بسته به ظرفیت انتخابی، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. در آنر V30 از نسخه 7 نانومتری Kirin 990 در کنار مودم Balong 5000 استفاده شده است.در بخش نرم افزار شاهد سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری اختصاصی Magic UI 3.0.1 و قابلیت‌های GPU Turbo و Kirin Gaming+ 2.0 برای بهبود تجربه گیمینگ با گوشی هستیم.همچنین به یک باتری با ظرفیت 4,100 میلی آمپر ساعت مجهز است که از شارژ سریع سیمی 40 واتی Honor SuperCharge بهره می‌برد.

Xiaomi Mi 9T Pro

گوشی شیائومی Mi 9T Pro نسخه گلوبال گوشی K20 pro است که برای بازار جهانی عرضه شده است. در یک نگاه می ۹ تی پرو از پردازنده اسنپ دراگون ۸۵۵ ، صفحه نمایش ۶٫۳۹ فول اچ دی از نوع AMOLED ، سنسور اثر انگشت برروی صفحه نمایش ، باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپری ، دوربین سلفی پاپ آپ ۲۰ و دوربین سه گانه اصلی با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسل استفاده کرده است. در همین تعریف یک خطی واضح است که ما به معنای واقعی با یک پرچمدار روبرو هستیم.پس از عرضه گوشی Mi 9، شیائومی مدل متوازن و خوش‌ساختی را از این خانواده به نام « Mi 9T Pro» به بازار عرضه کرد. صفحه‌نمایش گوشی موبایل مدلMi 9T Pro در اندازه ۶٫۳۹ روانه بازار شده است. این صفحه‌نمایش کاملاً تمام‌صفحه است و در هیچ جایی از آن اثری از بریدگی یا حفره دوربین سلفی وجود ندارد. دوربین سلفی این محصول دارای موتوری است که در هنگام سلفی گرفتن این دوربین را از قاب بالای گوشی بالا می‌کشاند.

این محصول یکی از بهترین گوشی‌های موبایل چینی و دارای حسگر اثرانگشت (زیر صفحه نمایش, optical) و با طراحی درخشان تولید شده است همچنین حسگرهای شتاب سنج, ژیروسکوپ, حسگر مجاورتی, قطب نما. صحفه‌نمایش می ۹T پرو با استفاده از فناوری Corning Gorilla Glass 5 در برابر خط‌وخش و صدمات احتمالی محافظ می‌شود. ویژگی دیگر Xiaomi Mi 9T Pro در رنگ‌های متنوع مشکی،قرمز، آبی و flame و بدنه‌ای بسیار زیبا روانه بازار شده است. اما این پایان کار نیست؛ سه دوربین که در یکی سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و در دوتای دیگر حسگرهای ۸ و ۱۳ مگاپیکسلی قرار دارند، مجموعه دوربین‌‌های این محصول را شامل می‌شوند. دوربین سلفی این محصول هم به سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های ۴G با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­‌ی ۵٫۰، نسخه­‌ی ۹٫۰ از اندروید و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی­‌های این گوشی جدید هستند. این محصول امکان شارژ ۱۸ واتی دارد که در نهایت سرعت شارژ نسبتاً سریعی را برای این محصول به همراه دارد.شیائومی جزو معدود شرکت‌های چینی است که پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را به گوشی‌های خود اضافه کرده و باید بگوییم این کار را هم به نحو احسنت انجام داد است. شیائومی Mi 9 Pro می‌تواند با استفاده از شارژر وایرلس مخصوص، با سرعت ۳۰ وات شارژ شود که از این حیث، فوق العاده است. باتری شیائومی Mi 9 Pro هم ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپری دارد که با شارژر سریع بی‌سیم، در ۶۹ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود. شارژر سیمی این گوشی نیز ۴۰ وات سرعت خواهد داشت و می‌تواند باتری شیائومی Mi 9 Pro را از صفر تا صد در مدت ۴۸ دقیقه شارژ کند.ازنظر سخت­‌افزاری هم این گوشی از تراشه­‌ی Snapdragon 855 کوالکام بهره می‌­برد که در آن پردازنده‌­ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت­‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. گوشی شیائومی Mi 9T Pro محصولی بسیار زیباست که با پورت USB-C و امکانات به‌روز روانه بازار شده است و می‌توان اررزش خرید بالایی برای آن قائل شد.

Xiaomi Redmi Note 8 Pro

این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های موبایل چینی است که امکانات زیادی در اختیار شما می‌گذارد. سخت افزار این گوشی از یک تراشه مدیاتک G90T بهره می‌برد اما برای عملکرد روزانه و بازی‌های سنگین مناسب است. دوربین این گوشی ۶۴ مگاپیکسل است که یک دوربین فوق العاده گسترده، ماکرو و دارای یک سنسور عمق است.گوشی مدل Redmi Note 8 از سری محصولات شرکت مطرح شیائومی است که با پنل­ IPS LCD ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. این محصول دارای حسگر اثرانگشت است و نمایشگر آن رزولوشن بالایی در مقایسه با گوشی‌های معمول موجود در بازار دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی ۶٫۳ اینچی‌اش، حدود ۴۰۹ پیکسل را در هر اینچ جا داده است. در گوشی ردمی‌ نوت ۸ شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار بدنه‌ای از جنس شیشه قرار گرفته است که ظاهر چندرنگی و جلوه­‌ای لوکس به ردمی نوت ۸ بخشیده است. این بدنه­‌ی زیبا در کنار نمایشگر این محصول، با استفاده از Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود تا گوشی در برابر خط‌وخش ایمن باشد.

ویژگی دیگر Xiaomi Redmi Note 8 مجهز شدن به حسگر اثرانگشت است. این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می­‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می­‌کند. اما این پایان کار نیست؛ ۴ دوربین که در آن‌ها سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار دارد در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های ۴G با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­‌ی ۵٫۰، نسخه­‌ی ۹٫۰ از اندروید و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی­‌های این گوشی جدید هستند. ازنظر سخت­‌افزاری هم این گوشی از تراشه­‌ی SDM665 Snapdragon 66کوالکام بهره می‌­برد که در آن پردازنده‌­ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت­‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. گوشی Xiaomi Redmi Note 8 محصولی بسیار زیبا و با ارزش خرید بالاست که به نظر می‌رسد محبوبیت بالایی را بین کاربران به خود اختصاص خواهد داد.

Realme X2

یکی دیگر از بهترین گوشی‌های موبایل چینی گوشی realme x2 است که دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع Super AMOLED با تراکم پیکسل 403 و وضوح 2340×1080 FHD،با نسبت صفحه 19.5:9 می باشد.همچنین صفحه نمایش گوشی realme x2 مجهز به محافظ Corning Gorilla Glass 5 می باشد.دوربین چهارگانه پشتی گوشی Oppo Realme X2 شامل یک سنسور 64 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 و تراکم پیکسل 0.8µm و یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.3 و تراکم پیکسل 1.12µm و دو سنسور 2 مگاپیکسلی با دریچه دیافرگم f/2.4 و تراکم پیکسل 1.75µm می باشد. از ویژگی های آن به تشخیص چهره،فوکوس خودکار،فوکوس لمسی ، عکسبرداری مداوم،برچسب گذاری جغرافیایی، تایمر خودکار، فلش LED ،پانورما و HDR و… اشاره کرد.همچنین دوربین سلفی گوشی realme x2 دارای سنسور 32 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 است.
شیائومی از چیپست اسنپدراگون 730 شرکت Qualcomm با پردازنده هسته ای Octa core بهره می برد.گوشی Oppo Realme X2 با رم اجرایی 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قابلیت استفاده از رم خارجی تا 256 گیگابایت عرضه شده است.ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر برای گوشی realme x2 با قابلیت فست شارژ 30W می باشد.از دیگر ویژگی‌های Oppo Realme X2 می توان به‌حسگر شتاب‌سنج،فشار سنج،ژیروسکوپ و پشتیبانی از اثر انگشت و …اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...