بررسی موبایل, علم و تکنولوژی

معرفی مشخصات گوشی موبایل DOOGEE S70 گیمینگ

معرفی کامل مشخصات گوشی موبایل DOOGEE S70

طراحی و صفحه نمایش گوشی موبایل DOOGEE S70

گوشی موبایل DOOGEE S70 از تولیدات برند اسپانیایی / چینی Doogee، طیف وسیعی از گوشی‌های ناهموار و معمولی غیر قابل توجه را در دسترس دارد گوشی دوجی S70، اولین محصول ضدضربه و ضدآب از برند دوجی است که مخصوص گیم طراحی شده است. دوجی S70 دارای ابعاد 171.8 × 80.8 × 13.6 میلی‌متر و وزن 278.3 گرم و ضخامت این گوشی هوشمند برابر با 13.6 میلی متر است این گوشی ظاهری مشکی رنگ و زیبا دارد و تفاوت رنگ‌ها در آن فقط به نوارهای رنگی روی قاب محدود می‌شود. و در رنگ‌های سیاه معدنی ، مشکی-نارنجی آتشی و مشکی-قرمز موجود است. شرکت دوجی در ساخت این گوشی از ترکیب فلز آلومینیوم، پلاستیک و رابر (Rubber) استفاده کرده است تا کیفیت ساخت مطلوبی از این گوشی را به رخ بکشد. گوشی موبایل Doogee S70 بدنه‌ای از جنس آلومینیوم دارد که روی قاب گوشی با یک لایه الیاف پلی‌کربنات بسیار مقاوم پوشانده شده است که تقریبا ایجاد خط و خش و خراشیدگی در حالت عادی روی بدنه این گوشی غیر ممکن است. پنل پشتی این گوشی دارای ظاهری چرم‌گونه است اما در اصل این پنل با لایه‌هایی از رابر پوشانده شده است و باعث می‌شود که گوشی در دستتان نلغزد.
گوشی گیمینگ دوجی به شکل یک هشت ضلعی طراحی شده است. شیار کارت حافظه و سیم‌کارت هم در لبه سمت چپ گوشی قرار گرفته است و با پوششی لاستیکی محافظت می‌شود. در قسمت پشت گوشی و در بدنه فلزی آن دوربینی دوگانه تعبیه شده است و سنسور اثر انگشت نیز در پایین آن‌ها قرار دارد. در این گوشی پورت مدرن USB Type-C هم در لبه پایینی جا دارد و خبری از درگاه 3.5 میلی‌متری صدا نیست؛ در عوض دوجی مبدل USB-C به AUX را در جعبه گوشی قرار داده است. وجود پورت USB-C را می‌توان نشانه مدرن و بالارده بودن S70 دانست. سه دکمه فلزی روی گوشی تعبیه شده است که یکی از آن‌ها برای تنظیم صدا، دکمه پاور است. اما کلیدی دیگر در سمت چپ گوشی قرار گرفته است که در حالت گیمنگ کاربرد زیادی دارد که با فشردن آن، نوتفیکیشن‌ها خاموش می‌شوند، تمام برنامه‌ها دیگر بسته می‌شوند و شما با اتصال کنترلر مخصوص بازی (سمت چپ تصویر پایین) که از طریق بلوتوث به گوشی وصل می‌شود، از بازی لذت ببرید. همچنین، می‌توانید این کلید را به شکلی برنامه‌ریزی کنید که چراغ‌قوه یا دیگر ابزارآلات را فعال کند. شرکت دوجی برای این محصول خود یک گیم پد اختصاصی طراحی کرده که کاربران توسط آن می توانند بازی های مورد علاقه خود را اجرا کنند. این گیم پد که یک گیم پد شارژی است، حالتی ایجاد می‌کند که گوشی شما با چفت شدن در آن و از طریق اتصال بلوتوث بتوان تجربه گیمینگ متفاوتی را برایتان به ارمغان آورد. 
نمایشگر رنگی و لمسی گوشی موبایل دوجی S70 دارای ابعاد 6.0 اینچ، رزولوشن تصویر 1080 * 2160 پیکسل و FULL HD PLUS می‌باشد، تراکم پیکسلی 403 پیکسل بر هر اینچ و قابلیت تشخیص 16 میلیون رنگ می‌باشد. و 66.7 درصد از کل پنل جلویی دستگاه را در بر گرفته است . این گوشی با نسبت بدنه 18:9 ساخته شده است و نشان از یک گوشی به‌روز برای طرفداران بازی دارد. و همچنین توسط سخت ترین شیشه گوریلا 4 محافظت شده است. نمایشگر این گوشی از نوع IPS است که در تولید رنگ بسیار خوب عمل می‌کند. میزان روشنایی گوشی هم به‌اندازه‌ای خوب است که حتی نور مستقیم آفتاب هم نمی‌تواند مانع از دیدن صفحه‌نمایش آن شود. البته این گوشی سخت مقاوم برای این ساخته شده است که در فضای باز و شرایط کاری سخت به کار گرفته شود و به همین دلیل میزان روشنایی مطلوب هم به ماهیت آن برمی‌گردد.
این گوشی از استاندارد‌های نظامی و مقاومتی خاصی که شامل استانداردهای IP69K ،IP68 و MIL-STD-810G بوده که مقاومت آن در برابر ضربه و نفوذ آب و گرد و غبار را تضمین می کند که منجر می‌گردند که امکان آسیب زدن به آن ها به راحتی وجود نداشته باشد. استاندارد IP68 تضمین می‌کند که گوشی قادر است به مدت نیم ساعت در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد. علاوه‌براین، این محصول دوجی موفق به کسب استاندارد IP69K شده است؛ این استاندارد نشان می‌دهد که گوشی موبایل DOOGEE S70 نه‌تنها در برابر گردوغبار تا 99 درصد مقاوم است، بلکه در دامنه دمای فوق‌العاده گسترده از 30- تا 60 درجه نیز مقاوم است بنابراین می‌توانید در هر شرایط ناهموار محیطی در گرمای کویر یا سرمای قطب شمال از آن استفاده نمایید. ویژگی دیگر DOOGEE S70 مربوط به دقت عمل عالی نمایشگر دستگاه و تاچ آن است. استفاده از تاچ گوشی و تعامل با ال سی دی دستگاه حتی با در دست داشتن دستکش هم امکانپذیر خواهد بود. ضمن اینکه برای استفاده از صفحه نمایش گوشی و تاچ آن در محیط‌های سرد و زیر صفر درجه هم که اغلب اختلال‌هایی در عملکرد تاچ اسمارتفون به وجود می‌آید، مشکلی با گوشی دوجی S70 نخواهید داشت. استاندارد MIL-STD-810 که استاندارد نظامی ارتش ایالات متحده است هم در این محصول وجود دارد و نشان می‌دهد که این گوشی مانند ابزار نظامی مستحکم است.

عملکرد، سخت افزار، حافظه و نرم افزار دوجی S70

گوشی موبایل دوجی S70 با وجود پردازنده Helio P23 Octa-core و تراشه گرافیکی Mali-G71 قدرتمندی توسط ARM ساخته شده است، گوشی موبایل دوجی اس 70 از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بهره می‌برد که هر هشت هسته آن از نوع Cortex-A53 می‌باشند که چهار مورد آن‌ها فرکانس 1.65 گیگاهرتزی و چهار مورد دیگر فرکانس 2.3 گیگاهرتزی را ارائه می‌کنند. این سخت‌افزار قادر است به راحتی از پس هر برنامه یا بازی سنگینی برآید. همانطور که اشاره شد گوشی موبایل S70 یکی از معدود گوشی‌های صنعتی است که علاقه‌مندان به بازی را به‌عنوان بازار هدف خود انتخاب کرده است. بنابراین در عملکرد این گوشی با مشکلی روبرو نخواهید بود. قدرت پردازنده گرافیکی در خرید گوشی گیمینگ یکی از اصلی‌ترین فاکتور هاست. پردازنده گرافیکی دوجی S70 از نوع Mali-G71 MP2 است که با قدرت حدود 700 مگاهرتز می تواند تقریبا تمامی بازی های موجود را به شکلی عالی پردازش نماید. همچنین دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 6 گیگابایتی می‌باشد که فضای مناسبی را برای ذخیره‌سازی داده‌هایتان ارائه می‌دهد. که با کارت microSD می‌توانید تا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی را افزایش دهید. همچنین این گوشی شرکت دوجی به سیستم‌عامل Android 8.1 (اوریو) مجهز شده است.
گوشی موبایل DOOGEE S70 دارای قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت Nano و شبکه‌های ارتباطی 3G، 2G و 4G می‌باشد و پوشش گسترده‌ای از شبکه‌ها را در بر می‌گیرد. همچنین مجهز به حسگرهای نور، قطب‌نما، شتاب سنج و مجاورت می‌باشد و فناوری ارتباطی NFC، Wi-Fi و بلوتوث بهره می‌برد. ویژگی دیگر DOOGEE S70 این است که به سیستم تقویت خنک‌کننده آنی نیز مجهز است، عملکردها را به‌صورت روان به اجرا در می‌آورد. این ماژول خنک‌کننده ورق فلزی عقب دارای یک کلید حالت بازی جانبی برای کاهش دمای پردازنده است که هنگام بازی‌های سنگین گوشی شما را خنک نگه می‌دارد.

دوربین گوشی DOOGEE S70

دوربین اصلی گوشی موبایل Doogee S70 از دو حسگر 12 و 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد؛ دوربین عقب گوشی S70 با لنز SONY IMX363 دقیق‌ترین و سریع‌ترین فناوری فوکوس خودکار Dual PD را به شما ارائه می‌دهد. در این قابلیت 24 میلیون واحد عکس حساس با دیافراگم بزرگ f / 1.8 ، پیکسل فوق‌العاده 1.4μm و عمق دوربین 5 مگاپیکسلی میدان دید را برای گرفتن عکس‌های زیبا تنظیم می‌نماید و باکیفیت‌ترین عکس ممکن را به ثبت می‌رساند و یک چراغ فلش LED اختصاصی هم برایشان در نظر گرفته شده که به طور کامل در بخش فوقانی قاب پشت دستگاه قابل رویت خواهد بود. قابلیت‌هایی نظیر فوکوس خودکار مرحله‌ای (PDAF)، زوم دیجیتال، عکسبرداری پانوراما، HDR، تشخیص خودکار چهره، زوم لمسی و برخی ویژگی‌های دیگر هم توسط دوربین اصلی این دو گوشی پشتیبانی می‌شود. ضمن اینکه با دوربین اصلی این دو گوشی قادر به ضبط ویدئو های فول اچ دی با فریم ریت 30 فریم در هر ثانیه خواهید بود. .دوربین سلفی گوشی موبایل دوجی S70 نیز دارای حسگر 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 می‌باشد. زاویه دید 80 درجه آن نیز سلفی‌های گروهی بی‌نظیری را تضمین می‌نماید؛ قدرت فوق‌العاده بالا، فوکوس ثابت و حالت زیبایی این دوربین سلفی، عکس‌های جذاب و درخشانی را حتی در شب برایتان تضمین می‌نماید.

باتری دوجی S70

گوشی موبایل دوجی S70 برای تامین انرژی مورد نیاز خود از باتری با ظرفیت بالای 5500 میلی آمپر ساعت استفاده می کند. با بررسی گوشی موبایل Doogee S70 مشخص شد که یک کاربر عادی با سطح استفاده نرمال از گوشی ضمن یک مرتبه شارژ باتری می‌تواند 2 روز بدون نیاز به شارژر از آن استفاده کند. این باتری 756 ساعت زمان آماده‌به‌کار و 80 ساعت مکالمه در هر زمان آنلاین شارژ دارد. همچنین این باتری می تواند برای حدود 70 ساعت مکالمه انرژی تامین کند و از شارژ بی‌سیم 10 وات پشتیبانی می‌نماید و با استفاده از آن می‌توانید گوشی خود را به‌صورت بی‌سیم شارژ نمایید این باتری با استفاده از توان شارژ ورودی 24 وات به‌سرعت شارژ می‌شود. گفتنی است شارژ دیواری این محصول با پشتیبانی از نسخه سوم فناوری شارژ سریع کوالکام (QC 3.0) در بسته‌بندی دیده می‌شود. باتری این گوشی می تواند برای بازی هایی نظیر Pokemon و Clash Royal حدود 10 ساعت به صورت مداوم پاسخگو باشد

مشخصات فنی گوشی موبایل DOOGEE S70

مشخصات کلی

پردازنده

حافظه

صفحه نمایش

ارتباطات

دوربین

صدا

امکانات نرم افزاری

سایر مشخصات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...