تکنولوژی

معرفی برند ریلمی (realme)

ریلمی realme یکی از برندهای مجموعه BBK است. طبق اعلام  Counterpoint، مجموعه BBK با در اختیار داشتن برندهایی مانند   OPPO , Vivo, Oneplus, realme ,… در سال 2020  با فروش بیش از 260 میلیون دستگاه گوشی هوشمند، توانست با در اختیار گرفتن سهم بازار بیش از 19 درصد،  بزرگترین تولید کننده موبایل در دنیا لقب بگیرد. این برند برای اولین بار در سال 2010 با نام Oppo Real در چین ظاهر شد. ریلمی به طور رسمی در 28 آگوست 2018 توسط Sky Li تاسیس شد.

ریلمی در سال 2018 از شرکت اوپو (Oppo) که سهامدار اصلی برند OnePlus است، جدا شد و به یک شرکت مستقل با نام تجاری realme تبدیل شد.

با توجه به توانایی‌های realme در فناوری‌های پیشرفته تلفن‌های هوشمند وAIoT، این برند توانسته محصولات با فناوری پیشرو و طراحی‌های روندساز را برای اولین بار در این رده قیمتی به مصرف‌کنندگان ارائه دهد. محصولات realme بلافاصله پس از عرضه گسترده، با ویژگی‌های “قدرت” و “طراحی” شناخته و معروف شدند. realme در صدد ارائه عملکرد قوی، طراحی شیک، خدمات دوستانه و تلاش برای ارائه امکانات بیشتر برای تلفن‌های هوشمند است.

در ابتدای سال 2020، realme استراتژی دوجانبه خود را برای “تلفن هوشمند + AIoT” اعلام کرد. براساس گزارش Counterpoint، حمل و نقل جهانی و فروش ریلمی در سه ماهه سوم 2020 در سراسر جهان از 50 میلیون گذشت و realme به عنوان سریع‌ترین برندی معرفی شد که توانسته است به رکورد فروش 50 میلیون تلفن هوشمند دست یابد. همچنین این برند رکورد فروش در وب‌سایت لازادا در جنوب شرقی آسیا را شکست و به برند شماره یک در گروه تلفن‌های همراه این پلتفرم تبدیل شد.

علاوه بر این realme همچنین در سه ماهه سوم سال 2020 با رشد 132 درصدی نسبت به سه ماهه گذشته، سریع‌ترین رشد را در جهان داشت و فراتر از انتظار تحلیلگران ظاهر شد. اکنون realme به عنوان سریع‌ترین برند درحال رشد گوشی‌های هوشمند جهان، در میان برند‌های اصلی تلفن‌های هوشمند ایستاده است. در حال حاضر، realme به 61 بازار در سراسر جهان از جمله آسیا، اروپا، اقیانوسیه، آفریقا و… وارد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...