بررسی موبایل, ترفند, تعمیرات موبایل, علم و تکنولوژی

خدمات پس از فروش کاوش تیم

خدمات پس از فروش

گروه صنعتی ایرانیان قائم اگرچه فروش را به عنوان هدف اصلی در صدر جدول فعالیت خود قرار داده است،اما به این مسئله واقف است که همراهی با مشتری و مراقبت از جایگاه ویژه مشتریان به عنوان بزرگترین سرمایه شرکت،راز وفاداری و رضایتمندی مدام مصرف کنندگان خواهد بود.
برای نیل به این هدف مجموعه متخصص و کاردان کاوش تیم را جهت ارائه خدمات گارانتی به محصولات خود برگزیده است تا با دارا بودن شبکه فعال خدمات پس از فروش در تمامی شهرها و شهرستان‌ها،این محصولات را پشتیبانی کند.
کاوش تیم این افتخار را دارد که در سال 1380 مبدع تعمیرات تلفن همراه به صورت آکادمیک بوده و هم اکنون پس از گذشت 18 سال نزدیک به 60 هزار تعمیرکار و بیش از یکصد و پنجاه مرکز تخصصی شامل نمایندگی‌های مجاز گارانتی برندهای مختلف تلفن همراه در سراسر کشور،تحت خدمات این مجموعه قرار دارد.

خدمات پس از فروش

  • تمامی موبایل‌های که در کاوش تیم ارائه می‌شوند شامل گارانتی 18 ماهه هستند.
  • تمامی تجهیزات تعویض گلس و فلت در کاوش تیم شامل 1 سال گارانتی
  • 5 سال وارانتی (که شامل تامین قطعات دستگاه تا 5 سال می‌باشد)
  • همچنین 1 سال پشتیبانی آموزش کار با دستگاه
  • تمامی باکس های کاوش تیم در صورت خرید مشتری همراه با گارانتی شامل 1 سال گارانتی یک بار تعویض در سال بدون قید و شرط می‌باشد

1 نظر در “خدمات پس از فروش کاوش تیم

  1. محسن نجاتی گفت:

    گوشی poco x3 یک ماه خریدم برنامه بازتابیدن کار نمیکنه وارد هر نرم افزار گوشی میشم باید نت گوشی خاموش روشن کنم در غیر اینصورت eror خاموش بودن نت میزنه در صورتی که نت جوشی روشنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...